Το παγκόσμιο συμβούλιο μηχανοκίνητου αθλητισμού, συγκεντρώθηκε σήμερα στη Μανίλα (πρώτη φορά στην Ασία) για τη δεύτερη συνάντησή του το 2018 και την έκτη αθλητική διάσκεψη της FIA.
Η τελευταία, ως μέρος των τεχνικών κανονισμών του 2020, ανακοίνωσε τη νέα ονομασία για την LMP1 κατηγορία, την Hypercar, η οποία παραμένει η υψηλότερη κατηγορία του παγκόσμιου πρωταθλήματος αντοχής.
Η FIA εξηγεί τη νέα ονομασία ως εξής:
- Στόχος προϋπολογισμού το 1/4 των τρεχόντων προϋπολογισμών των LMP1 αγωνιστικών
- Ελευθερία σχεδιασμού για εταιρίες που βασίζονται σε ένα “Hypercar” concept
Το δεύτερο bullet είναι ιδιαίτερα συναρπαστικό, καθώς για παράδειγμα η McLaren παρουσίασε πρόσφατα την αγωνιστική έκδοση της Senna, η Aston Martin -σε συνεργασία με τη Red Bull Racing- τη Valkyrie AMR και δεδομένου ότι και τα δύο αυτοκίνητα θα μπουν στην παραγωγή, αυτά θα μπορούσαν να τρέξουν και στο WEC.
Τα αυτοκίνητα της hypercars κατηγορίας θα πρέπει να έχουν KERS στον μπροστά άξονα και υβριδικό σύστημα τετρακίνησης, να μπορούν να κάνει έναν γύρο στο Le Mans σε 3:20, δεν θα έχουν περιορισμό στην επιλογή του κινητήρα, αλλά θα υπάρχει περιορισμός στη κατανάλωση καυσίμου.
Ήδη Toyota, McLaren, Aston Martin, Ferrari και Ford έχουν δείξει ενδιαφέρον να συμμετέχουν στη νέα κατηγορία. Τέλος, υπάρχει σχέδιο για την ενθάρρυνση της συμμετοχής γυναικών οδηγών στο παγκόσμιο πρωτάθλημα αντοχής της FIA.