Η Audi έδωσε μια σειρά spy φωτογραφιών του E-Tron που θα παρουσιαστεί επίσημα στις 17 Σεπτεμβρίου, ανακοινώνοντας παράλληλα τα επίσημα τεχνικά του χαρακτηριστικά.

Η φωτογράφηση έγινε στο Pikes Peak με το αμιγώς ηλεκτρικό E-Tron να παίρνει κίνηση από δύο ηλεκτροκινητήρες απόδοσης 360 ίππων 560 Nm ροπής, ενώ με την λειτουργία boost, που είναι διαθέσιμη για 8 δευτερόλεπτα, η ιπποδύναμη αυξάνεται στα 408 άλογα και στα 665 Nm ροπής. Τα 0-100 χλμ/ώρα τα κάνει σε λιγότερο από 6 δευτερόλεπτα, με την τελική ταχύτητα να περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 200 χλμ/ώρα.

Οι ηλεκτροκινητήρες αντλούν ενέργεια από μια μπαταρία 95 kWh που χαρίζει αυτονομία 400 χλμ, με το αυτοκίνητο να μπορεί να φορτίσει τις μπαταρίες του και ενώ κατεβαίνει κάποιες κατηφόρες. Συγκεκριμένα για κάθε ένα χιλιόμετρο που κατεβαίνει, οι μπαταρίες φορτίζουν ώστε να προσφέρουν ένα επιπλέον χιλιόμετρο αυτονομίας.

Όπως ξέρουμε από τις πληροφορίες που έχει δώσει η ίδια η Audi, το μοντέλο θα ξεκινά από τις 80.000 ευρώ στη Γερμανία και ο σχεδιασμός του αμιγώς ηλεκτρικού SUV είναι αρκετά πιο σπορ από αυτόν του Q5, διαθέτοντας LED φωτιστικά σώματα, κλειστή γρίλια και στο εσωτερικό του υπάρχει αρκετός χώρος για πέντε επιβάτες. Το Audi E-Tron είναι το πρώτο αυτοκίνητο παγκοσμίως με κάμερες στους εξωτερικούς καθρέφτες, ενώ έχει περάσει πάνω από 1.000 ώρες στην αεροδυναμική σήραγγα της εταιρίας έτσι ώστε αυτό να έχει την καλύτερη συμπεριφορά στον δρόμο.

Η Audi εκτός από το E-Tron θα βγάλει στην αγορά το E-Tron Sportback, το E-Tron GT sedan όπως και το R8 E-tron. Η Audi αναφέρει πως τα e-tron μοντέλα της θα υποστηρίζουν και ταχυφορτιστές 350 kW όταν αυτοί αναπτυχθούν σε ευρεία κλίμακα, ενώ θα υποστηρίζουν και ασύρματη επαγωγική φόρτιση.

  • Christos Dimou

    Κάπως έτσι ξεκινούν όλα.

    Έχω μία ένσταση για τους καθρέπτες. Δεν ξέρω αν το μέγεθος τους είναι αρκετά μεγάλο. Οψόμεθα.