Mε τον καλύτερο τρόπο έκλεισε το αγωνιστικό Σαββατοκύριακο για τη Mercedes. Μετά το χθεσινό “1-3” και την παρθενική νίκη στο DTM του Daniel Juncadella, ο Paul di Resta αναδείχθηκε νικητής, αντέχοντας την πίεση του δεύτερου Gary Paffett. Στο τρίτο σκαλί του βάθρου ανέβηκε ο Rene Rast.

1Δοκιμαστικά

Ενδοβρετανική ήταν η μάχη στις κατατακτήριες δοκιμές, με νικητή τον πρωτοπόρο της βαθμολογίας Gary Paffett. O οδηγός της Mercedes σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο με 1:17.948, με τον Σκοτσέζο Paul di Resta να γράφει τον δεύτερο χρόνο, 0,073” αργότερος από τον ομόσταυλό του. Από την τρίτη θέση θα ξεκινούσε ο πρωταθλητής του 2015 Pascal Wehrlein και τη δεύτερη σειρά της εκκίνησης συμπλήρωσε ο περσινός πρωταθλητής, Rene Rast.

2Aγώνας

Εκ διαμέτρου αντίθετες καιρικές συνθήκες πριν την έναρξη του αγώνα σε σχέση με αυτές του χθεσινού. Συννεφιά σκέπαζε την πίστα και λίγες ψιχάλες έκαναν την εμφάνισή τους, μόλις μερικά λεπτά πριν το γύρο προθέρμανσης. Τα κόκκινα φώτα έσβησαν, Paffett και di Resta έδωσαν μάχη σώμα με σώμα, με τελικό νικητή τον Σκοτσέζο, αλλά η σύγκρουση Frinjs και Farfus, με εμπλεκόμενο και τον Auer έφερε το αυτοκίνητο ασφαλείας στην πίστα μέχρι να απομακρυνθούν τα συντρίμμια και τον Ολλανδό οδηγό της Audi προσωρινά εκτός πίστας. Στην επανεκκίνηση, ο di Resta διατήρησε την πρώτη θέση και άρχισε να ανοίγει τη διαφορά από τον Paffett. Ο Farfus συνέχιζε με “πληγωμένη” την M4 DTM στο εμπρός αριστερό μέρος, ενώ ο Mortara εκμεταλλεύτηκε τα περιστατικά στην αρχή του αγώνα και ανέβηκε στη 11η θέση από την 17η από την οποία εκκινούσε.

Wehrlein, Spengler, Duval, Muller, Wittmann ήταν οι πρώτοι οδηγοί που μπήκαν στα pits (6ος γύρος). Ο Paffett κατέβασε τη διαφορά κάτω από 1” από τον di Resta: O Wehrlein είχε κολλήσει πίσω από τον Rast για την 12η θέση, με τον Γερμανό να αλλάζει συνεχώς την αγωνιστική του γραμμή για να προσπεράσει. O Paffett μπήκε στα πιτς στον 9ο γύρο κι ο di Resta σημείωνε τον ταχύτερο γύρο με 1:20.090, πριν μπει και αυτός με τη σειρά του στα πιτς. Ο Σκοτσέζος βγήκε μεν μπροστά από τον Paffett, αλλά το ερώτημα ήταν κατά πόσο θα έφερνε γρήγορα τα ελαστικά του στη ιδανική θερμοκρασία για να αντέξει την πίεση του Paffett που πλησίαζε και η μεταξύ τους διαφορά έπεφτε μέχρι και τα 0,5”.

Mετά τη συμπλήρωση 20 λεπτών αγώνα, η δεκάδα είχε διαμορφωθεί ως εξής: Green, Rockenfeller, Auer, Eriksson, Frinjs, di Resta, Paffett, Rast, Wehrlein, Wittmann. O Rast ήταν ο γρηγορότερος στην πίστα και πλησίαζε το δίδυμο Paffett-di Resta και οι Green, Rockenfeller, Auer, Eriksson, Frinjs ήταν οι μοναδικοί που δεν είχαν πραγματοποιήσει μέχρι εκείνο το σημείο του αγώνα το υποχρεωτικό τους pit stop. Oι πρωτοπόροι έριχναν γύρο στον Farfus που συνέχιζε ακόμη, παρά τη ζημιά στην MD DTM του. Ο Paffett τηρούσε στάση αναμονής, αφού υπήρχε πολύς δρόμος ακόμη για το πέσιμο της καρό σημαίας, αλλά τα δεδομένα θα μπορούσαν άνετα να αλλάξουν αφού η υποψία βροχής πλανιόταν πάνω από τη βρετανική πίστα.

Σίγουρα η μάχη μεταξύ Paffett και di Resta θα έφερνε όλο και πιο κοντά τους τον Rast, που σημείωνε στον 23ο γύρο τον ταχύτερο πέρασμα.  Στις πιο πίσω θέσεις, ο Rockenfeller προσπέρασε τον Duval για την όγδοη θέση και έκλεινε τη διαφορά γρήγορα από τον Eng. Πολύ άσχημα για τον Timo Glock, που παρέμενε και σε αυτόν τον αγώνα εκτός βαθμολογούμενης δεκάδας και άρχιζε να χάνει πολύτιμο έδαφος στην κούρσα του πρωταθλήματος. Ο Αuer παρέδιδε μαθήματα προσπεράσματος στον Müller κι ο Ελβετός θα αποτελούσε “θύμα” και του Eriksson. Ακάθεκτος ο Rast μάζευε τη διαφορά από τον Paffett στα 1,7” (28ος γύρος).

Ο νικητής του χθεσινού αγώνα Daniel Juncadella βρισκόταν στην ένατη θέση, ανάμεσα στους Eng και Duval και όλοι περίμεναν τον Green, τον προσωρινά πρωτοπόρο, για να μπει στα pits, ώστε να αποκατασταθεί η τάξη στον αγώνα. Η είσοδος του πραγματοποιήθηκε στον 31ο γύρο, αλλά οι Wehrlein και Wittmann δεν είχαν πρόβλημα να τον προσπεράσουν μετά την έξοδό του, ρίχνοντας τον Βρετανό οδηγό της Audi στην έκτη θέση. Το τελευταίο επτάλεπτο θα έκρυβε συγκινήσεις, ο Paffett ήταν στα 0,6” πίσω από τον di Resta κι ο τρίτος Rast είχε ήδη φτάσει στο 1” τον Paffett. Παρά τα φρέσκα του ελαστικά, ο Green διεκδικούσε κάτι καλύτερο από την έκτη θέση κολλημένος πίσω από τoν Wittmann, αλλά η μάχη έλαβε άδοξα τέλος, αφού ο Green τιμωρήθηκε με ποινή διέλευσης από τα pits. Ο Duval γυρνούσε πολύ αργά στην πίστα λόγω κλαταρισμένου ελαστικού κι ο Rast ήταν εντός DRS, στα 0,6” πίσω από τον Paffett. Ο Paffett έκανε τις τελευταίες του κινήσεις, 1′ πριν τον τερματισμό, γνωρίζοντας όμως ότι οι 18 βαθμοί της 2ης θέσης ήταν υπεραρκετοί για να τον κρατήσουν σταθερά στην πρώτη θέση της βαθμολογίας. Άρα, αυτός που δεν είχε να χάσει τίποτα ήταν ο Rast, αλλά δεν μπορούσε να πλησιάσει όσο θα ήθελε τον Paffett.

To πέσιμο της καρό σημαίας βρήκε τον di Resta νικητή, τον Paffett στη δεύτερη θέση και την τριάδα των νικητών συμπλήρωσε ο Rene Rast. H τελική δεκάδα είχε ως εξής: di Resta, Paffett, Rast, Wehrlein, Wittmann, Rockenfeller, Eng, Auer, Juncadella, Müller.

Στη βαθμολογία των οδηγών, εξακολουθεί να προηγείται ο Paffett, έχοντας συγκεντρώσει 176 βαθμούς, έναντι 149 του di Resta, ενώ η Mercedes δεν έχει χάσει το προβάδισμα στους κατασκευαστές και στις ομάδες.

Επόμενος γύρος πρωταθλήματος στο Misano της Ιταλίας στο Σαββατοκύριακο 25-26 Αυγούστου,και μάλιστα, θα διεξαχθούν στη συγκεκριμένη πίστα οι πρώτοι νυχτερινοί αγώνες στην ιστορία του DTM. Τα αναλυτικά αποτελέσματα και τις βαθμολογίες μπορείς να τα δεις εδώ κι εδώ.