Ξεπέρασε κάθε προσδοκία η τιμή που έπιασε η πρώην Ferrari 250 GTO του Phil Hill, η οποία δημοπρατήθηκε χθες το βράδυ στο Pebble Beach όπου και πουλήθηκε για $48,4 εκατ

Η εν λόγω Ferrari, με αριθμό πλαισίου 3413 GT, είναι μια από τις μόλις 39 που κατασκευάστηκαν από το 1953 έως το 1964 και όλες διασώζονται μέχρι σήμερα. Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο έχει κερδίσει δύο φορές τον αγώνα του Targa Florio (1963 και 1964) στην κατηγορία του, ενώ το 1962 οδηγήθηκε στον συγκεκριμένο αγώνα από τον παγκόσμιο πρωταθλητή της Formula 1 του 1961, Phil Hill.

Ακόμα διετέλεσε χρέη αυτοκινήτου δοκιμών από τη Ferrari, με εκπρόσωπο του RM Sotheby’s να δηλώνει ότι το συγκεκριμένο αυτοκίνητο είναι μόλις η τρίτη GTO που προσφέρεται σε δημόσια αγορά κατά την τρέχουσα χιλιετία.

Το 1962, το αυτοκίνητο πωλήθηκε στον τακτικό πελάτη της Ferrari, Edoardo Lualdi-Gabardi, έχοντας συμμετάσχει σε δέκα αγώνες εκείνη τη σεζόν, κερδίζοντας τους όλους εκτός από έναν, τον οποίο τερμάτισε στη δεύτερη θέση, κερδίζοντας το Ιταλικό εθνικό πρωτάθλημα GT.

Ο Lualdi-Gabardi αγόρασε ένα δεύτερο GTO το 1963 και στη συνέχεια πώλησε το 3413 στον Gianni Bulgari, υπό την κυριότητα του οποίου το αυτοκίνητο κέρδισε τις δύο φορές τον αγώνα Targa Florio. Συνολικά, η συγκεκριμένη Ferrari έτρεξε σε 20 αγώνες.

Πάνω από 50 χρόνια αργότερα, η GTO διατηρεί τον αρχικό κινητήρα, το κιβώτιο ταχυτήτων και τον πίσω άξονά της, καθώς και το Series II αμάξωμα, το οποίο “φόρεσε” από τη Carrozzeria Scaglietti το 1964. Όλα αυτά τα χρόνια άλλαξε αρκετά χέρια και το 2000 το αγόρασε ο σημερινός ιδιοκτήτης Dr Greg Whitten, πρώην προγραμματιστής της Microsoft και έτρεξε μαζί του σε ιστορικούς αγώνες.

Στην ίδια δημοπρασία ένα Duesenberg SSJ του 1935 έγινε το ακριβότερο “made in USA” που πουλήθηκε ποτέ, μιας και έπιασε τα 22 εκατ. δολάρια. Είναι ένα από τα δύο SSJ που κατασκευάστηκαν και κάποτε άνηκε στον αστέρα του Χόλιγουντ Garry Cooper, όπως και στον επιχειρηματία Briggs Cunningham. Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο έγινε και το ακριβότερο προπολεμικό αυτοκίνητο όλων των εποχών.