Πριν την κανονική παραγωγή ενός αυτοκινήτου (supercar ή συμβατικού), οι εταιρίες βγάζουν στους δρόμους μερικά πρωτότυπα προ-παραγωγής για να δουν σε πραγματικές συνθήκες τα όποια σημεία επιδέχονται βελτίωσης. Με το που ξεκινήσει η μαζική παραγωγή, αυτά τα πρωτότυπα συνήθως πηγαίνουν στην πρέσα ή κανιβαλίζονται για εξαρτήματα, κυρίως εξαιτίας νομικών λόγων και λόγων ασφαλείας.

Σπάνια, όμως, μερικά επιβιώνουν. Ένα από αυτά είναι το συγκεκριμένο πλήρως λειτουργικό πρωτότυπο Ford GT πρώτης γενιάς. Είναι κατασκευής 2004 (η κανονική παραγωγή ξεκίνησε το 2005), και είναι το τέταρτο (CP-4) που κατασκεύασε η εταιρία.

Το αυτοκίνητο έχει αριθμό πλαισίου 1FAFP90S64Y400007 και διαθέτει κανονικό εσωτερικό, αλλά και όλα τα μηχανικά μέρη, από τον κινητήρα μέχρι τον άξονα μετάδοσης και το κιβώτιο ταχυτήτων. Βρίσκεται σε άριστη κατάσταση, με το πρωτότυπο να είναι το πρώτο Ford GT που έπιασε τα 200 μίλια/ώρα (322 χλμ/ώρα) στις δοκιμές. Ακόμα χρησιμοποιήθηκε για την αξιολόγηση της ποιότητας κύλισης, τον χειρισμό του συστήματος διεύθυνσης και τον έλεγχο του κλιματισμού.

Μπορεί να οδηγηθεί νόμιμα σε δημόσιους δρόμους και από το εσωτερικό απουσιάζουν οι αερόσακοι και κάποια σημεία της ηχομόνωσης. Διαθέτει, όμως, τις υπογραφές όλων των μηχανικών του Ford GT.

Θα βγει στο σφυρί από τον οίκο Worldwide Auctioneers, χωρίς να υπάρχει επιθυμητή τιμή πώλησης. Να θυμίσω ότι στο παρελθόν έχει πωληθεί το Ford CP-1, το πρώτο πλήρως λειτουργικό πρωτότυπο Ford GT πρώτης γενιάς.