Αυτό που είχε διαρρεύσει πριν περίπου τέσσερις μήνες, σήμερα επιβεβαιώνεται με κάθε επισημότητα, μιας και σήμερα η Nissan Αγγλίας αφαίρεσε από τους καταλόγους της το Pulsar, καθώς η ιαπωνική εταιρία έχει σταματήσει την παραγωγή του μοντέλου στο εργοστάσιο της στην Βαρκελώνη από τον Ιούλιο.

Ο λόγος είναι το υψηλό κόστος παραγωγής, καθώς και οι χαμηλότερες -από τις αναμενόμενες- πωλήσεις του. Μιλώντας για αυτές, η Nissan είχε στόχο τις 80.000 πωλήσεις ετησίως, αλλά ακόμα και την πρώτη πλήρη χρονιά διάθεσης του, αυτές δεν ξεπέρασαν τις 45.000 μονάδες, για να ακολουθήσει το 2016 με περίπου 35.000 και το 2017 με 27.000 μονάδες.

Χαρακτηριστικό είναι ότι οι συνολικές του πωλήσεις τα 3,5 χρόνια που βρίσκεται στην αγορά (περίπου 120.000) είναι σχεδόν οι μισές που καταφέρνει σε ένα χρόνο το Qashqai. Η Nissan έχει παράξει έναν σεβαστό αριθμό αυτοκινήτων, ώστε να έχει στοκ μέχρι το τέλος της τρέχουσας χρονιάς, όπου και θα το καταργήσει και από τις υπόλοιπες αγορές.

Το Pulsar ήρθε με μεγάλες φιλοδοξίες, με σκοπό να “χτυπήσει” τα Volkswagen Golf, Ford Focus, Opel Astra κλπ μοντέλα του C-segment, αλλά δυστυχώς δεν τα κατάφερε. Ίσως αυτός ήταν και ο λόγος που η ιαπωνική εταιρία δεν έβγαλε στην παραγωγή του Pulsar Nismo.

  • Anestis Genk

    Ε δεν τα χτυπάς αυτά με το πάλσαρ, που ήταν τίμιο αλλά άχρωμο.

  • MMS Andy

    Υψηλο παιδια!!

  • Bon Viveur

    αφαίρεσαι με “Ε”…
    δέχομαι αφιλοκερδώς να κάνω το autocorrect… :P

  • bulgary

    Χάλια οι πωλήσεις!Και δεν ήταν και ακριβό….ένα φθηνό ντατσούνι ήταν!

  • και καποιοι εδω μεσα μιλαγαν για τον απολυτο ανταγωνστη του GOLF !!!! https://uploads.disquscdn.com/images/306717174eb05df0e7a6e23838d494701fdc4e8976431f020cc49214cdd58a53.gif

    • insider greece

      Το Golf πρώτης γενιάς εννοούν !!!

    • ΛΙΑΚΟΕΛ

      Γι’ αυτο και το autoblog υπενθυμιζει για δευτερη φορα το “θανατο” του Pulsar για να χαρει και αυτο και οι γερμανοφιλοι εδω μεσα: https://www.autoblog.gr/2018/05/04/stamataei-to-kalokairi-thn-paragwgh-tou-nissan-pulsar

    • μην μπερδευεσαι….αλλο σαρωνω και δεν τα καταφερνω απλα….αλλο καταργω το μοντελο !!!!! ;-)

    • ΛΙΑΚΟΕΛ

      Mην περιμενεις οι υπεροπτες και εγωιστες γερμανοι να καταργησουν το tiguan.

    • μα το tiguan πουλαει !!!! γιατι να το καταργησουν ???
      οι υπεροπτες οπως λες…που εχουν θεο το χρημα…λες να μπαιναν μεσα και να το αφηναν ετσι ????

    • ΛΙΑΚΟΕΛ

      Λεω ναι.

  • Caspian

    Πλέον με λίγο παζάρι μπορεί να το αγοράσει κανείς κάτω από 14 χιλιάρικα όταν ακόμα και C4 θες κοντά στα 16. Και μιλάμε για αξιοπρεπέστατο οικογενειακό.

    • xtra

      θα το παρουν ολοι οι παππουδες σιγουρα ! :-)

    • Caspian

      To πήρε και ένας φίλος μου που ετυχε να ψάχνει για οικογενειακό. Αρχικά έψαχνε για μτχ γιαπωνέζικο σε καλή κατάσταση. Όταν είδε πως θα έπρεπε να δώσει 8000 για γιαπωνέζικο οικογενειακό με 70-80000 χλμ, είπε να δώσει κάτι παραπάνω και να μυρίσει και το καινούργιο πλαστικό. Με παζάρια το πήρε αρκετά κάτω από 14 χιλ. Στην τιμή αυτή απλά δεν υπάρχει το αυτοκίνητο.

    • xtra

      τεχνικα ειναι πολυ τιμιο , δεν αντιλεγω καθολου ! Απλα μολις περασε η πρωτη νιοτη ειδικα , φανηκε και αυτο οτι ακολουθουσε την λογικη του almera…οποτε απευθυνοταν σε οσους εψαχναν τιμιο ανθρωπομεταφορεα και τα υπολοιπα σε δευτερη μοιρα…

      Ο ανταγωνισμος σικαι η εποχη δειχνει οτι ο κοσμος ψαχνει ενα καλοφτιαγμενο αξιοπιστο αυτοκινητο , αλλα δεν ειναι διαθετημενος να κανει μιζερους συμβιβασμους ΚΑΙ στο styling ή το image

  • Giannisk

    Μια χαρά αυτοκίνητο ήταν. Πλήρες σε εξοπλισμό, με καλά μοτέρ και τιμή κάτω από 20κ. Απλά όποιος έμπαινε σε μία αντιπροσωπεία της Nissan, τελικά έφευγε με Qashqai.

    • xtra

      το πιο σωστο σχολιο!

  • hellboy

    αξιολογο οχημα λαθος εποχη.. απλα.. δυστυχως..
    αν αναζητουσα οχημα με μεχρι 15χιλιαρικα ανετα το αγοραζα..

  • thymios tsilimparis

    Καθόλου κακό αυτοκίνητο.

    Δυστυχώς το ρόλο του μικρομεσαίου έχει παίξει τελικά το Qashqai, ειδικά το προσθιοκίνητο.

  • tcdrifter

    Τα μυστικά της αποτυχίας του, νομίζω το αρκετά άσχημο πίσω μέρος, το αρκετά άσχημο εσωτερικό ειδικά στις βασικές εκδόσεις και το πλαδαρό στήσιμο. Με λίγο διαφορετικές επιλογές θα είχε καλύτερες πιθανότητες νομίζω.

  • Ηταν καταδικασμένο να αποτύχει. Παρουσιάστηκε σε λάθος εποχή και στη δυσκολότερη κατηγορία. Στην ουσία ήταν ένα ελαφρώς βελτιωμένο Almera σε συνεργασία με τη Renault.

  • ionized

    ηταν καταδικασμενο απο την ιδια την νισσαν λογω κασκαι.Κανεις εκει στα μαρκετινγκ κτλ δεν το ειδε?

  • Μάνος Μαμαλάκης

    Ωραίο τίμιο ήταν αλλά άχρωμο. Πιστεύω έμεινε στη σκιά του Qashqai, όλοι παίρνουν το Qashqai. Δε θα μου λείψει και πολύ.
    Αντίο Pulsar…