Οι πωλήσεις παγκοσμίως του νέου Nissan Leaf έχουν ξεπεράσει τις 330.000 μονάδες, παρότι δεν έχει την μεγαλύτερη ηλεκτρική αυτονομία σε σχέση με τον ανταγωνισμό. Πιο συγκεκριμένα, το ιαπωνικό μοντέλο εξοπλίζεται με μια μπαταρία 40 kWh, η οποία με βάση τον ακριβέστατο αμερικάνικο κύκλο μετρήσεων του χαρίζει αυτονομία 150 μίλια (241.5 χλμ.), όταν σύμφωνα με τα ευρωπαϊκά δεδομένα αυτή ανακοινώνεται στα 378 χλμ.

Για να καταλάβεις, το Hyundai Kona Electric έχει -πάλι σύμφωνα με την EPA- 258 μίλια (415 χλμ.) πραγματικής ηλεκτρικής αυτονομίας, το Chevrolet Bolt 238 μίλια (383 χλμ), και το Tesla Model 3 310 μίλια (499 χλμ.).

Η Nissan, όμως, από την πρώτη ημέρας της παρουσίασης του μοντέλου είχε ανακοινώσει ότι θα τοποθετήσει στο Leaf μια μεγαλύτερης χωρητικότητας μπαταρία, 60 kWh, και σε πρόσφατο δελτίο τύπου της το επιβεβαίωσε για ακόμα μια φορά. Αυτά τα 20 kWh περισσότερα από την “απλή” έκδοσης, που ήδη προσφέρεται και στην Ελλάδα, με αρχική τιμή τις 32.990 ευρώ, φημολογείται πως θα προσφέρουν αυτονομία 360 χιλιομέτρων ανά φόρτιση.

Το Leaf E-Plus αναμένεται να κυκλοφορήσει κάποια στιγμή μετά τα μέσα στο 2019.