Όπως είχε ανακοινώσει η Toyota από τον Ιούνιο, το Avensis “πέθανε” για χάρη του Camry, και σήμερα το παρουσίασε επίσημα στην έκθεση του Παρισιού. Μετά από 14 χρόνια απουσίας το Camry έρχεται ξανά στην αγορά της Ευρώπης.

Το μοντέλο κυκλοφορεί σε αγορές εκτός Ευρώπης και με ετήσιες πωλήσεις πάνω από 700.000 μονάδες, το Camry παραμένει το πιο δημοφιλές sedan της κατηγορίας του στον κόσμο. Στην Ευρώπη θα είναι διαθέσιμο μόνο το Camry Hybrid και θα ξεκινήσει να πωλείται από το 2019.

Το νέο μοντέλο διαθέτει αρκετά διαφορετική εμφάνιση σε σχέση με το παρελθόν, όντας η πιο επιθετική γενιά που έχει παρουσιάσει ποτέ η ιαπωνική εταιρία, ακολουθώντας πιστά την υπόσχεση της εταιρίας για μοντέλα με δυναμικά χαρακτηριστικά. Βασίζεται στην νέα Toyota New Global Architecture (TNGA) πλατφόρμα, και σύμφωνα με την εταιρία είναι πιο “αθλητικό και fun to drive”, από οποιοδήποτε άλλο παλαιότερο μοντέλο της σειράς.

Αισθητικά, ακολουθεί την σχεδιαστική γλώσσα “Keen Look” και διαθέτει νέα μάσκα, λεπτότερα φωτιστικά σώματα με LED φώτα ημέρας, και επιθετικής σχεδίασης προφυλακτήρα, με έναν μεγάλο αεραγωγό. Στο εσωτερικό η καμπίνα είναι διαμορφωμένη με κατεύθυνση προς τον οδηγό, ενώ η κεντρική κονσόλα κάνει χρήση ποιοτικών υλικών και επενδύσεων, όπως ξύλο και αλουμίνιο, δίνοντας έναν premium αέρα στο μεσαίο ιαπωνικό sedan. H οθόνη του συστήματος ενημέρωσης και ψυχαγωγίας έχει διαγώνιο 8 ίντσες, του πίνακα οργάνων 7 ίντσες, ενώ του head-up display 10 ίντσες.

Το μήκος του αυτοκινήτου φτάνει τα 4,86 μέτρα, με το μεταξόνιο του να είναι μεγαλύτερο κατά 51 χλστ. Το ύψος της οροφής έχει χαμηλώσει κατά 25 χλστ., φτάνοντας τα 1,44 μέτρα, με το αντίστοιχο του καπό να είναι κατά 38 χλστ. χαμηλότερο, ενώ και η θέση οδήγησης είναι πιο χαμηλή.

Κίνηση παίρνει από έναν καινούριο 2,5-λίτρο υβριδικό κινητήρα, συνολικής απόδοσης 218 ίππων, με τις εκπομπές ρύπων είναι μόλις 98 γρ/χλμ, και η κατανάλωση του 4,2 λίτρα/100 χλμ. Η θερμοδυναμική απόδοση του κινητήρα αγγίζει το εκπληκτικό νούμερο του 41% και συνδυάζεται με ένα κιβώτιο συνεχούς μεταβαλλόμενων σχέσεων (CVT), το οποίο διαθέτει επιλογή “χειροκίνητων” αλλαγών (έξι σχέσεων), μέσω του λεβιέ στο κεντρικό τούνελ.