Με το Zoe να είναι το best-selling ηλεκτρικό μοντέλο στην Ευρώπη, η Renault θέλει να εκμεταλλευτεί την εμπειρία της και να βγάλει στην αγορά ένα νέο ηλεκτρικό μοντέλο στο μέγεθος του Kadjar/Megane. Αυτό είναι -σύμφωνα με τον επικεφαλής του τμήματος ηλεκτρικών οχημάτων της γαλλικής εταιρίας, Gilles Normand- είναι πολύ σημαντικό για τα πλάνα της Renault και τα πλάνα ανάπτυξης της στην αγορά των ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Χαρακτηριστικά ο Normand είπε:

Η Zoe είναι στο B-segment, οπότε πρέπει να πάμε στο Α-segment με το K-ZE, και πρέπει να πάμε λίγο ψηλά. Η στρατηγική μας είναι πολύ σαφής: θέλουμε να καλύψουμε τις βασικές κατηγορίες στην Ευρώπη mini, supermini και C-segment.

O Normand υπονόησε ότι το εν λόγω ηλεκτρικό αυτοκίνητο θα είναι στο μέγεθος του Kadjar, καθώς η παγκόσμια τάση είναι τα SUV. Αναπόφευκτα, η ηλεκτρική αυτονομία του νέου ηλεκτρικού μοντέλου θα πρέπει να είναι μεγαλύτερη από τα 300 χλμ., με το Normand να προσθέτει:

Αν κοιτάξετε το προφίλ των αγοραστών του Zoe, το 80% των χρηστών είναι ικανοποιημένο με την τρέχουσα αυτονομία των 300 χλμ. Για το C-seg, είναι μόνο το 60%, επομένως χρειαζόμαστε μεγαλύτερη αυτονομία. Μέχρι το 2022, θέλουμε περισσότερα από 500 χλμ. σε πραγματική χρήση, οπότε εργαζόμαστε πάνω σε αυτό.

Το μοντέλο θα κατασκευαστεί στη νέα κοινή πλατφόρμα CMF-EV, που θα την χρησιμοποιήσει και η Nissan και η Mitsubishi και θα παρουσιαστεί πριν από το 2022. Η πλατφόρμα θα είναι αρθρωτή, ώστε να βασιστούν σε αυτή πολλά μοντέλα, ωστόσο, η επόμενη γενιά του Zoe δεν αναμένεται να την χρησιμοποιήσει. Τα μοντέλα που θα κάνουν χρήση της CMF-EV θα παράγονται στο εργοστάσιο Douai της Renault στην Γαλλία.