Όπως ανακοίνωσε η McLaren στις 26 του μηνός θα παρουσιάσει την Speedtail, το πρώτο Hyper-GT μοντέλο της βρετανικής εταιρίας που θα λειτουργήσει ως ο αντικαταστάτης της McLaren F1.

Το αυτοκίνητο θα αποδίδει περισσότερα από 1.001 άλογα ώστε να γίνει το ισχυρότερο και γρηγορότερο αυτοκίνητο που έχει κατασκευάσει ποτέ η βρετανική εταιρία.

Ο κινητήρας του θα συνδυάζει τον 4,0-λίτρων V8 twin-turbo με έναν ηλεκτροκινητήρα, που θα αποδίδουν συνδυαστικά 1.001 άλογα. Το υβριδικό σύστημα θα είναι διαφορετικό από αυτό της P1, με το μοντέλο να έχει τελική ταχύτητα 391 χλμ/ώρα.

Μόλις 106 τέτοια μοντέλα θα κατασκευαστούν, τα οποία ήδη έχουν βρει ιδιοκτήτες, μιας και αυτοί πλήρωσαν 1,75 εκατ. λίρες (2 εκατ. ευρώ) χωρίς φόρους προκειμένου να το προσθέσουν στο γκαράζ τους. Αρχικά η McLaren είχε αποφασίσει να κατασκευάσει μόλις ένα αυτοκίνητο, αλλά οι παραγγελίες έγιναν 2 και κάπως έτσι πήρε την απόφαση να κατασκευάσει 12 αυτοκίνητα.

Η ζήτηση συνεχώς αυξανόταν, με τα 12 να γίνονται 46 και τελικά η εταιρία θα κατασκευάσει 106 μονάδες, όσες ακριβώς ήταν και οι F1. Όλα τα αυτοκίνητα θα είναι coupe, με τον Flewitt να ξεκαθαρίζει πως η Speedtail δεν αναπτύσσεται με καμία αγωνιστική βλέψη και έτσι δεν θα υπάρχει μια GTR έκδοση αποκλειστικά για χρήση εντός πίστας, όπως έκανε στις F1 και P1.

Από τα 106 αυτοκίνητα, τα περίπου 30 έχουν προορισμό τις ΗΠΑ, αλλά κανένα από αυτά δεν θα μπορεί να κινηθεί νόμιμα στους δρόμους. Βλέπεις η νομοθεσία των ΗΠΑ, εξαιρεί τα μοντέλα που θεωρούνται ιστορικά ή έχουν τεχνολογικό ενδιαφέρον από τους κανονισμούς ασφαλείας και τις εκπομπές ρύπων. Όμως, όσοι κατέχουν ένα αυτοκίνητο που καλύπτεται από τον παραπάνω νόμο, τους επιτρέπεται να κάνουν έως και 2.500 μίλια (4.025 χλμ) σε δημόσιους δρόμους και έτσι δεν θα υπάρχει κάποιο πρόβλημα, μιας και δεν αναμένεται οι ιδιοκτήτες τους να κάνουν περισσότερα χιλιόμετρα κάθε χρόνο.

H καμπίνα θα είναι πολυτελής, άρτια εξοπλισμένη κάνοντας εκτενή χρήση carbon, με τον οδηγό να κάθεται στο κέντρο, με τους δύο επιβάτες να βρίσκονται πίσω του και να κάθονται στα επιμέρους πίσω καθίσματα.

Δεν διαθέτει επιθετική εμφάνιση με τεράστια σπόιλερ, splitters και μεγάλη αεροτομή. Ωστόσο έχει επιλεχθεί μια “ρευστή” αεροδυναμική σχεδίαση που προσφέρει χαμηλό αεροδυναμικό συντελεστή. Η McLaren περιγράφει το μοντέλο ως το πρώτο Hyper-GT του κόσμου, δεδομένου πως θα είναι ιδανικό για ταξίδια μεγάλων αποστάσεων, όπως ένα grand tourer, διατηρώντας το υψηλό επίπεδο της απόδοσης που περιμένει κανείς από μια McLaren.

Η βρετανική εταιρία συμπληρώνει πως η Speedtail θα είναι το πιο πολυτελές και το πιο εξαιρετικό αυτοκίνητο που έχει κατασκευάσει ποτέ. Η MSO θα εργαστεί από κοινού με τους 106 ιδιοκτήτες ώστε το κάθε αυτοκίνητο να είναι ξεχωριστό, αναλόγως το προσωπικό γούστο του καθένα. Οι πόρτες του θα ανοίγουν προς τα πάνω, όπως της F1, θα έχει σώμα από carbon, monocoque carbon σασί, με την McLaren να δηλώνει πως οι παραδόσεις του νέου της αυτοκινήτου θα ξεκινήσουν στις αρχές του 2019.