Το δύσκολο πρόσωπο της εξέλιξης ενός αυτοκινήτου δρόμου με κινητήρα προερχόμενο από την Formula 1 αντιμετωπίζει η Mercedes, καθώς σύμφωνα με τον επικεφαλής της AMG, Tobias Moers, το project του Mercedes-AMG One είναι 9 μήνες εκτός χρονοδιαγράμματος. Και αυτό χωρίς να έχουν ξεκινήσει ακόμα οι δοκιμές σε δημόσιους δρόμους.

Πιο συγκεκριμένα, μία από τις μεγαλύτερες προκλήσεις είναι να σταθεροποιήσουν το ρελαντί του κινητήρα στις 1.200 σ.α.λ., καθώς ο κινητήρας στα μονοθέσια της γερμανικής ομάδας έχουν ρελαντί στις 5.000 σ.α.λ. Το να έχει το hypercar σταθερό ρελαντί στις 1.200 σ.α.λ. είναι κρίσιμο για το AMG One, καθώς πρέπει να περάσει τις δοκιμές εκπομπών ρύπων για να μπορέσει να κυκλοφορήσει νόμιμα στους δρόμους. Αν είναι ασταθές, οι εκπομπές θα είναι ασταθείς.

Η εταιρία αναφέρει ότι ο περιοριστής των στροφών του κινητήρα έχει “πέσει” στις 11.000 σ.α.λ., από τις 14.000 σ.α.λ. που έχει το μονοθέσιο της F1, με την συνολική απόδοση του 1.6-λίτρων V6 κινητήρα να αναμένεται να είναι πάνω από 1.000 άλογα, μαζί με τους ηλεκτροκινητήρες. Όσον αφορά τις επιδόσεις, το Mercedes-AMG One θα επιταχύνει για το 0-200 χλμ/ώρα σε λιγότερο από έξι δευτερόλεπτα και η τελική ταχύτητα θα ξεπερνά τα 350 χλμ/ώρα.

Σύμφωνα με την Mercedes ο κινητήρας θα θέλει ανακατασκευή στις 50.000 χλμ., με τον Moers να δηλώνει:

Ναι, θα θέλει κάτι σαν ανακατασκευή, αλλά ποιος θα κάνει τόσα χλμ.; Όχι πολλοί.

Τέλος, ο Moers δήλωσε ότι έχει ενημερώσει τους μελλοντικούς ιδιοκτήτες για την καθυστέρηση των εννέα μηνών, λέγοντας:

Ξέρεις τι μου λένε; Βεβαιωθείτε ότι το αυτοκίνητο λειτουργεί σωστά. Εξαιτίας αυτών που βιώσαμε στο παρελθόν με υβριδικά αυτοκίνητα, πάρτε το χρόνο σας.

Διάβασε ακόμα

To Mercedes-AMG Project One δεν θα κάνει ρεκόρ στο Nurburgring