Μικρότερη η αυτονομία του Jaguar I-Pace σύμφωνα με τον αμερικάνικο τρόπο μέτρησης

Σχετικά άρθρα

H Jaguar παρέδωσε πριν λίγες ημέρες στις Η.Π.Α. το πρώτο I-Pace και παράλληλα η βρετανική εταιρία έδωσε τα νούμερα αυτονομίας και κατανάλωσης του ηλεκτρικού SUV της. Τα νούμερα αυτά δεν είναι ακόμα επίσημα πιστοποιημένα από τον οργανισμό προστασίας περιβάλλοντος των Ηνωμένων Πολιτειών (EPA), αλλά είναι οι εκτιμήσεις της Jaguar σύμφωνα με τον αμερικάνικο τρόπο μέτρησης.

Το I-Pace διαθέτει μια υδρόψυκτη μπαταρία ιόντων-λιθίου 90 kWh, κάτι που σύμφωνα με τον WLTP τρόπο μέτρησης χαρίζει στο αυτοκίνητο μια αυτονομία 475 χλμ. Η Jaguar, όμως, αναφέρει ότι βάσει του τρόπο μέτρησης της EPA, η αυτονομία του είναι μόλις 234 μίλια, που μεταφράζονται σε 377 χλμ. Αυτή είναι μικρότερη από το βασικό Tesla Model X (75 kWh), μικρότερη από το Hyundai Kona Electric (64 kWh), μικρότερη ακόμη και από του Chevrolet Bolt (60 kWh). Και τα τρία αυτά οχήματα, όπως βλέπεις έχουν μπαταρίες μικρότερης χωρητικότητας, με το Model X να έχει αυτονομία 237 μιλίων (382 χλμ.).

Και εδώ αναρωτιέσαι γιατί τόσο χαμηλή αυτονομία για το I-Pace από μια τόσο μεγάλη μπαταρία; Μα φυσικά όλα είναι θέμα αποτελεσματικότητας και ηλεκτρικής κατανάλωσης.

Όπως ίσως γνωρίζεις, στις Η.Π.Α. υπάρχει η μονάδα μέτρησης MPGe, που σημαίνει miles per gallon gasoline equivalent, δηλαδή το ισοδύναμο νούμερο ηλεκτρικής κατανάλωσης με το μίλια ανά γαλόνι. Σύμφωνα πάλι με την Jaguar, οι αριθμοί για το I-Pace έχουν ως εξής:

  • 80 MPGe στην πόλη
  • 72 MPGe στον αυτοκινητόδρομο
  • 76 MPGe μέση κατανάλωση

Αυτά τα στοιχεία είναι αρκετά απογοητευτικά για ένα σύγχρονο ηλεκτρικό αυτοκίνητο, και σε σύγκριση με το Tesla Model X 75D (με τη μπαταρία 75 kWh), αυτό έχει:

  • 91 MPGe στην πόλη
  • 95 MPGe στον αυτοκινητόδρομο
  • 93 MPGe μέση κατανάλωση

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Ένα Polestar 5 φόρτισε από 10% έως 80% σε 10 λεπτά

Η Polestar και η StoreDot εφάρμοσαν με επιτυχία για πρώτη φορά την τεχνολογία Extreme Fast Charging (XFC) της δεύτερης, φορτίζοντας ένα πρωτότυπο Polestar 5...

Η Ευρώπη χρειάζεται 8 φορές περισσότερα σημεία φόρτισης ετησίως έως το 2030, για να επιτύχει τους στόχους CO2

Μια νέα έκθεση της Ευρωπαϊκής Ένωσης Κατασκευαστών Αυτοκινήτων (ACEA) αποκαλύπτει ένα ανησυχητικό χάσμα μεταξύ της τρέχουσας διαθεσιμότητας δημόσιων σημείων φόρτισης για ηλεκτρικά αυτοκίνητα στην...

Νέα LFP μπαταρία από την CATL με αυτονομία 1.000 χλμ

Η CATL παρουσίασε μια νέα μπαταρία φωσφορικού σιδήρου λιθίου (LFP) που προσφέρει αυτονομία άνω των 1.000 χιλιομέτρων ανά φόρτιση, στον κινέζικο κύκλο δοκιμών. Η μπαταρία...