H Porsche κατέχει αυτή τη στιγμή με τις 911 GT2 RS, 911 GT3 RS και 918 Spyder τρεις από τις έξι πρώτες θέσεις της κατάταξης των χρόνων με γύρους κάτω των 7 λεπτών στο Nürburgring Nordschleife, βγάζοντας εκτός τους χρόνους των Radical SR8 και Radical SR8 LM, που ναι μεν είναι παραγωγής, αλλά είναι ειδικές κατασκευές. Η κορυφή ανήκει στη Lamborghini Aventador SVJ με 6:44.97.

Αυτό τον καιρό, όμως, η γερμανική εταιρία εξελίσσει το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο της, την Taycan και κάνει γνωστό ότι θέλει αυτό να γίνει το ταχύτερο ηλεκτρικό στη διάσημη γερμανική πίστα, εκτιμώντας ότι θα κάνει έναν χρόνο κάτω από 8 λεπτά. Δεν αναφέρει ωστόσο πόσο πιο κάτω από τα 8 λεπτά στοχεύει.

Εδώ να θυμίσω ότι το ρεκόρ γύρου για ηλεκτρικό στο Nürburgring το κατέχει το Nio EP9, καθώς τον Μάιο του 2017 σημείωσε χρόνο 6:45.90. Το αμιγώς ηλεκτρικό hypercar διαθέτει τέσσερις ηλεκτροκινητήρες -έναν ανά τροχό- και τέσσερα ξεχωριστά κιβώτια ταχυτήτων, με τους ηλεκτροκινητήρες να παράγουν συνολικά 1 MegaWatt (1.360 άλογα), με την ροπή να φτάνει έως και τα 6.334 Nm. Το Nio EP9 βγήκε σε περιορισμένη παραγωγή 16 αυτοκινήτων, με το καθένα να πωλείται έναντι 1,48 εκατομμυρίων δολαρίων.

Η Taycan θα φοράει δύο “σύγχρονους” ηλεκτροκινητήρες, οι οποίοι θα παρέχονται από την Ιταλική Magneti Marelli και θα παράγουν μέχρι 600 άλογα, επιταχύνοντας το μοντέλο από τα 0-100 χλμ/ώρα σε 3,5 δευτ, και από τα 0-200 χλμ/ώρα σε λιγότερο από 12.