Ανανέωση: Επίσημο πλέον με 1.050 άλογα και 403 χλμ/ώρα τελικής ταχύτητας

Αργότερα μέσα στην ημέρα, η McLaren θα αποκαλύψει επίσημα το Speedtail, το νέο τριθέσιο Hyper-GT μοντέλο της, που θα λειτουργήσει ως ο αντικαταστάτης της McLaren F1. Πριν λίγη ώρα, όμως, διέρρευσαν οι πρώτες επίσημες φωτογραφίες της, που μας δίνουν μια πρώτη γεύση για το νέο μοντέλο της Ultimate Series της βρετανικής εταιρίας.

Μόλις 106 Speedtail θα κατασκευαστούν, τα οποία ήδη έχουν βρει ιδιοκτήτες, μιας και αυτοί πλήρωσαν 1,75 εκατ. λίρες (2 εκατ. ευρώ) χωρίς φόρους προκειμένου να το προσθέσουν στο γκαράζ τους, με την McLaren να δηλώνει πως οι παραδόσεις του νέου της αυτοκινήτου θα ξεκινήσουν στις αρχές του 2019. Αρχικά η McLaren είχε αποφασίσει να κατασκευάσει μόλις ένα αυτοκίνητο, αλλά οι παραγγελίες έγιναν 2 και κάπως έτσι πήρε την απόφαση να κατασκευάσει 12 αυτοκίνητα.

Η ζήτηση συνεχώς αυξανόταν, με τα 12 να γίνονται 46 και τελικά η εταιρία θα κατασκευάσει 106 μονάδες, όσες ακριβώς ήταν και οι F1. Όλα τα αυτοκίνητα θα είναι coupe, με τον Flewitt να ξεκαθαρίζει πως η Speedtail δεν αναπτύσσεται με καμία αγωνιστική βλέψη και έτσι δεν θα υπάρχει μια GTR έκδοση αποκλειστικά για χρήση εντός πίστας, όπως έκανε στις F1 και P1.

Από τα 106 αυτοκίνητα, τα περίπου 30 έχουν προορισμό τις ΗΠΑ, αλλά κανένα από αυτά δεν μπορεί να κινηθεί νόμιμα στους δρόμους. Βλέπεις η νομοθεσία των ΗΠΑ, εξαιρεί τα μοντέλα που θεωρούνται ιστορικά ή έχουν τεχνολογικό ενδιαφέρον από τους κανονισμούς ασφαλείας και τις εκπομπές ρύπων. Όμως, όσοι κατέχουν ένα αυτοκίνητο που καλύπτεται από τον παραπάνω νόμο, τους επιτρέπεται να κάνουν έως και 2.500 μίλια (4.025 χλμ) σε δημόσιους δρόμους και έτσι δεν θα υπάρχει κάποιο πρόβλημα, μιας και δεν αναμένεται οι ιδιοκτήτες τους να κάνουν περισσότερα χιλιόμετρα κάθε χρόνο.

Όπως βλέπεις, δεν διαθέτει επιθετική εμφάνιση με τεράστια σπόιλερ, splitters και μεγάλη αεροτομή, όπως η Senna. Ωστόσο έχει επιλεχθεί μια “ρευστή” αεροδυναμική σχεδίαση που προσφέρει χαμηλό αεροδυναμικό συντελεστή. . Οι πόρτες του ανοίγουν προς τα πάνω, όπως της F1, έχει σώμα από carbon, monocoque carbon σασί, με την McLaren να περιγράφει το μοντέλο ως το πρώτο Hyper-GT του κόσμου, δεδομένου πως θα είναι ιδανικό για ταξίδια μεγάλων αποστάσεων, όπως ένα grand tourer, διατηρώντας το υψηλό επίπεδο της απόδοσης που περιμένει κανείς από μια McLaren.

Σύμφωνα με τη βρετανική εταιρία, η Speedtail είναι το πιο πολυτελές και το πιο εξαιρετικό αυτοκίνητο που έχει κατασκευάσει ποτέ. H καμπίνα είναι άρτια εξοπλισμένη κάνοντας εκτενή χρήση carbon, με τον οδηγό να κάθεται στο κέντρο, με τους δύο επιβάτες να βρίσκονται πίσω του και να κάθονται στα επιμέρους πίσω καθίσματα. Η MSO θα εργαστεί από κοινού με τους 106 ιδιοκτήτες ώστε το κάθε αυτοκίνητο να είναι ξεχωριστό, αναλόγως το προσωπικό γούστο του καθένα.

Στο εσωτερικό συναντάμε πέντε οθόνες, με τις δύο να προβάλουν τις εικόνες που καταγράφουν οι πλαϊνές κάμερες, μιας και το μοντέλο δεν διαθέτει πλαϊνούς καθρέπτες. Στην οροφή του αυτοκινήτου υπάρχουν αρκετοί διακόπτες, ανάμεσά τους και αυτοί του αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων. Οι δύο άλλες οθόνες είναι αφής, ενώ στο κέντρο, πίσω από το τιμόνι και μπροστά από τον οδηγό συναντάμε τον ψηφιακό πίνακα οργάνων.

Μηχανικά, το αυτοκίνητο θα αποδίδει περισσότερα από 1.001 άλογα ώστε να γίνει το ισχυρότερο και γρηγορότερο αυτοκίνητο που έχει κατασκευάσει ποτέ η βρετανική εταιρία. Ο κινητήρας του θα συνδυάζει τον 4,0-λίτρων V8 twin-turbo με έναν ηλεκτροκινητήρα, που θα αποδίδουν συνδυαστικά 1.001 άλογα. Το υβριδικό σύστημα θα είναι διαφορετικό από αυτό της P1, με το μοντέλο να έχει τελική ταχύτητα 391 χλμ/ώρα.