Η Porsche και η MINI είναι οι δύο εταιρίες οι οποίες βρέθηκαν στη κορυφή της φετινής έρευνας ικανοποίησης ιδιοκτητών οχημάτων της J.D. Power. Η Porsche βρίσκεται στη κορυφή της λίστας των πολυτελών οχημάτων με 828 πόντους, με την Infinti και την Lexus να ακολουθούν με 824 και 823 πόντους. Κάτω από τον μέσο όρο στην κατηγορία (804 πόντοι), βρέθηκαν οι: BMW, Jaguar, Aucram Land Rover, Volvo, Alfa Romeo και Genesis.

Σε ότι αφορά τις “απλές” μάρκες, στη πρώτη θέση ικανοποίησης για ακόμη μια χρονιά βρέθηκε η MINI με 798 πόντους, ακολουθούμενη από τη GMC (797 πόντοι), τη Buick (792 πόντοι), τη Chevrolet (792 πόντοι) και τη Ford (788 πόντοι). Κάτω από τον μέσο όρο στην κατηγορία (771 πόντοι), βρέθηκαν οι: Toyota, Nissan, Hyundai, Dodge, Chrysler, Volkswagen, Mazda, Honda, Mitsubishi, Jeep και Kia.

Η έρευνα, που μπορείς να την διαβάσεις εδώ, μελετά την ικανοποίηση των πελατών όταν αγοράζουν ένα αυτοκίνητο από μια αντιπροσωπεία. Στη συνέχεια, η μελέτη κατατάσσει κάθε μάρκα για να δει ποιοι είναι οι πιο ικανοποιημένοι πελάτες που αγοράζουν αυτοκίνητα. Δεν προκαλεί έκπληξη το γεγονός ότι οι αυτοκινητοβιομηχανίες πολυτελείας υπερέχουν έναντι των mainstream αυτοκινητοβιομηχανιών, επειδή οι πελάτες τους ξοδεύουν περισσότερα χρήματα, γεγονός που τους επιτρέπει να έχουν περισσότερες ανέσεις και μια πιο άνετη εμπειρία αγοράς αυτοκινήτου.

Η 2018 US Sales Satisfaction Index Study, βασίζεται σε απαντήσεις 25.748 πελατών που αγόρασαν ένα καινούριο αυτοκίνητο τον Απρίλιο ή τον Μάιο του 2018. Η έρευνα αναλύει την εμπειρία αγοράς ενός καινούριου αυτοκινήτου και μετρά την ικανοποίηση του πελάτη από την εξυπηρέτηση του αντιπροσώπου ενώ συνυπολογίζει και την ικανοποίηση από αντιπρόσωπους εταιριών που απορρίφθηκαν για χάρη της μάρκας που εν τέλει αγόρασε ο πελάτης.

Δεν πρόκειται για συγκρίσεις μήλων με μήλα με κανένα τρόπο, αλλά τα αποτελέσματα είναι σαφείς δείκτες για το πού πηγαίνουν οι αγοραστές, ειδικά καθώς η βάση των καταναλωτών κερδίζει ένα μεγαλύτερο μείγμα νεότερων πελατών.

Οι αντιπρόσωποι αυτοκινήτων κινούνται σιγά-σιγά προς πιο συχνή ψηφιακή επικοινωνία, αλλά καθώς οι πελάτες αναμένουν αυτή την επικοινωνία, οι αντιπρόσωποι πρέπει να επιταχύνουν το ρυθμό ενσωμάτωσης της αποστολής μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στην καθημερινή διαδικασία πωλήσεων. Για τους νεότερους πελάτες, αυτός είναι ο τρόπος με τον οποίο θέλουν να αγοράσουν ένα νέο αυτοκίνητο,

δήλωσε ο Chris Sutton, Αντιπρόεδρος του τμήματος Automotive Retail Practice της J.D. Power.