Η Alfa Romeo είναι η εταιρία που βρέθηκε στη κορυφή της φετινής έρευνας ικανοποίησης ιδιοκτητών οχημάτων της J.D. Power. Η έρευνα, που μπορείς να την διαβάσεις εδώ, μελετά όχι την ικανοποίηση από το αυτοκίνητο, αλλά την ικανοποίηση των πελατών από τη διαδικασία της αγοράς, όταν αυτοί αγοράζουν ένα αυτοκίνητο από μια αντιπροσωπεία. Στη συνέχεια, η μελέτη κατατάσσει κάθε μάρκα για να δει ποιοι είναι οι πιο ικανοποιημένοι πελάτες που αγοράζουν αυτοκίνητα από τις αντιπροσωπείες.

Η έρευνα αναλύει την εμπειρία αγοράς ενός καινούριου αυτοκινήτου και μετρά την ικανοποίηση του πελάτη από την εξυπηρέτηση του αντιπροσώπου ενώ συνυπολογίζει και την ικανοποίηση από αντιπρόσωπους εταιριών που απορρίφθηκαν για χάρη της μάρκας που εν τέλει αγόρασε ο πελάτης.

Η Alfa Romeo βρίσκεται στη κορυφή της λίστας των πολυτελών οχημάτων με 833 πόντους στην κλίμακα των 1.000 πόντων, με την Porsche και την Lexus να ακολουθούν με 831 και 819 πόντους αντίστοιχα. Κάτω από τον μέσο όρο στην κατηγορία (806 πόντοι), βρέθηκαν οι Land Rover, Acura, Audi, Volvo και Genesis.

Σε ότι αφορά τις “απλές” μάρκες, στη πρώτη θέση ικανοποίησης βρέθηκε η Buick με 825 πόντους, ακολουθούμενη από τη Dodge (816 πόντοι), τη Subaru (804 πόντοι), την Chevrolet (803 πόντοι) και τη GMC (802 πόντοι). Κάτω από τον μέσο όρο στην κατηγορία (782 πόντοι), βρέθηκαν οι Volkswagen, Honda, Toyota, Hyundai και Kia.

Δεν προκαλεί έκπληξη το γεγονός ότι οι αυτοκινητοβιομηχανίες πολυτελείας υπερέχουν έναντι των mainstream αυτοκινητοβιομηχανιών, επειδή οι πελάτες τους ξοδεύουν περισσότερα χρήματα, γεγονός που τους επιτρέπει να έχουν περισσότερες ανέσεις και μια πιο άνετη εμπειρία αγοράς αυτοκινήτου.

Η φετινή έρευνα US Sales Satisfaction Index Study, βασίζεται σε απαντήσεις 36.879 πελατών που αγόρασαν ή νοίκιασαν μέσω leasing ένα καινούριο αυτοκίνητο από τον Μάρτιο έως και τον Μάιο του 2022.