Η παραγωγή του Honda S2000 ολοκληρώθηκε το 2009 και παρότι έχουν περάσει σχεδόν 10 χρόνια από τότε, το ιαπωνικό roadster εξακολουθεί να εντυπωσιάζει τους ιδιοκτήτες του. Δύο χρόνια πριν την κατάργηση του, και πιο συγκεκριμένα στην έκθεση της Νέας Υόρκης τον Απρίλιο του 2007, η Honda παρουσίασε την Club Racer έκδοση του, η οποία αποτέλεσε την πρώτη έκδοση εξοπλισμού, εκτός από την μια που διατίθετο στο μοντέλο.

Οι αλλαγές του S2000 CR περιελάμβαναν μια κοντύτερη κρεμαργιέρα για το τιμόνι, αναβαθμισμένη εξάτμιση, μαύρα μπουλόνια, νέες -πιο σκούρες- ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών, με ελαστικά Bridgestone Potenza RE070 διαστάσεων 255/40,”διάφανα” πλευρικά φλας και σκληρότερη ανάρτηση. Ακόμα, διέθετε ένα αναθεωρημένο body kit, που αποτελείτο από ένα επανασχεδιασμένο εμπρόσθιο splitter και μια μεγάλη αεροτομή. Η Honda δήλωνε ότι είχε δοκιμαστεί στην αεροδυναμική σήραγγα και συνολικά μείωνε το συντελεστή κατά 70-80%.

Η μαλακή αναδιπλούμενη οροφή είχε αντικατασταθεί με μια hard top, κάτι που ήταν προαιρετική στο S2000, αλλά έγινε το σήμα κατατεθέν της CR έκδοσης. Η Honda είχε αναβαθμίσει και τον λεβιέ των ταχυτήτων, ο οποίος ήταν 12,6 χλστ. πιο χαμηλός και μείωνε κατά 6% τη διαδρομή αλλαγής ταχύτητας σε σύγκριση με το “συμβατικό” S2000, αλλά αύξανε κατά 10% την δύναμη για τις αλλαγές.

Στο εσωτερικό, το S2000 CR ήταν διαθέσιμο μόνο με μαύρες και κίτρινες alcantara επενδύσεις, ενώ υπήρχαν και ψεύτικες carbon λεπτομέρειες στην κεντρική κονσόλα. Ακόμα, υπήρχε ένδειξη στον πίνακα οργάνων που έδειχνε πότε ο κινητήρας έπιανε το peak της απόδοσης του. Τέλος, για να μειωθεί το βάρος και να χαμηλώσει το κέντρο βάρους του αυτοκινήτου, δεν υπήρχε εφεδρικός τροχός, ενώ το air condition και το ηχοσύστημα ήταν προαιρετικά. Έτσι, το βάρος ήταν μειωμένο κατά 41 κιλά, σε σχέση με το κανονικά S2000.

Μηχανικά, όπως ξέρεις φοράει τον υπέροχο τετρακύλινδρο ατμοσφαιρικό κινητήρα 2,0-λίτρων VTEC, απόδοσης 240 ίππων και 220 Nm ροπής, με τον κόφτη στροφών να ενεργοποιείται στις 9.000 σ.α.λ., έχοντας την εξωπραγματική αναλογία -για 16 χρόνια πριν- των 120 ίππων/λίτρο. O υπεύθυνος του project του S2000, Shigeru Uehara, είχε δηλώσει ότι η CR έκδοση τοποθετείτο ανάμεσα στην Type S και στην υποθετική Type R, έκδοση που η Honda δεν παρουσίασε ποτέ επίσημα.

Η παραγωγή του S2000 CR περιορίστηκε στα 699 αυτοκίνητα, εκ των οποίων τα 668 το 2008 και τα 31 το 2009. Από αυτά, τα 200 ήταν βαμμένα στο μπλε (Apex Blue Pearl) χρώμα, τα 140 σε κίτρινο (Yellow Pearl), τα 269 σε μαύρο (Berlina Black) και τα 90 σε άσπρο (Grand Prix White).

Το συγκεκριμένο είναι του 2008, και από τότε έχει διανύσει μόλις 6.413 χλμ.. Βρίσκεται σε υπεράριστη κατάσταση, και πωλείται στο eBay για 74.995 δολάρια (περίπου €65.829), κάτι που βρίσκω φυσιολογικό ποσό.