Σε πρόσφατη συνέντευξή του ο Mike Manley, ο νέος CEO της Fiat Chrysler Automobiles, δήλωσε πως η FCA έκανε λάθη με την Maserati. Συγκεκριμένα είπε πως ήταν λάθος να διαφημίζουν την Maserati “ως σχεδόν μια εταιρία που απευθύνεται στην μάζα”, αλλά και το γεγονός πως έβαλαν την Maserati κάτω από την ίδια στέγη με την Alfa Romeo. Οι επιλογές αυτές, σύμφωνα με τον CEO της FCA, οδήγησαν το καταναλωτικό κοινό να μην εστιάσει στον βαθμό που έπρεπε στην Maserati.

Οι πωλήσεις της Maserati παρουσίασαν πτώση 28% κατά το πρώτο εννεάμηνο του έτους, με τους κυριότερους λόγους να είναι η επιβράδυνση των πωλήσεων πολυτελών οχημάτων στη Κίνα, αλλά και τα νέα πρότυπα του WLTP στην Ευρώπη. Τα κέρδη την ίδια περίοδο υποχώρησαν κατά 87%, ενώ το περιθώριο κέρδους μειώθηκε στο 2,4% από το 13,8% σε σχέση με την ίδια περίοδο του 2017.

Ο Sergio Marchionne, ο πρώην CEO της FCA είχε θέσει ως στόχο τις 75.000 ετήσιες πωλήσεις για την Maserati μέχρι τα τέλη του 2018, αλλά τον περασμένο Ιούνιο, ο στόχος αναθεωρήθηκε στις 50.000 πωλήσεις, στόχος που λογικά δεν θα πιαστεί μιας και κατά τους πρώτους 9 μήνες του έτους η Maserati έχει πουλήσει 26.400 αυτοκίνητα.