Μετά τα νέα Renault Scenic/Grand Scenic, την Mercedes A-Class, το Nissan Qashqai, και το Dacia Duster, σειρά παίρνει το Renault Megane να αποκτήσει το νέο 1.300άρη turbo βενζινοκινητήρα της γαλλικής εταιρίας. Αυτός αντικαθιστά τον 1.200αρη, που προσφερόταν σε δύο εκδόσεις TCe 100 (100 ίππων) και TC3 130 (130 ίππων).

Ο νέος κινητήρας προσφέρεται, επίσης, σε δύο εκδόσεις, με την πρώτη να αποδίδει 140 άλογα με 240 Nm ροπής και η δεύτερη 160 άλογα με 270 Nm ροπής. Ο εν λόγω κινητήρας αποτελεί το πρώτο μέλος μιας νέας οικογένεια κινητήρων με την κωδική ονομασία HR13.

Πρόκειται για ένα εντελώς νέο τετρακύλινδρο υπερτροφοδοτούμενο σύνολο βενζίνης με σύστημα άμεσου ψεκασμού, το οποίο εξελίχθηκε σε συνεργασία με την Daimler. Διαθέτει μια σειρά προηγμένων τεχνολογιών, όπως ειδική επένδυση στους κυλίνδρους για μείωση των τριβών και βελτιστοποίηση της απαγωγής θερμότητας. O νέος κινητήρας ξεχωρίζει τόσο για την απόδοση, όσο και τα χαρακτηριστικά λειτουργίας.

Αντίστοιχα η αύξηση της πίεσης του συστήματος άμεσου ψεκασμού στα 250 bar, ο σχεδιασμός του θαλάμου καύσης και το διπλό σύστημα μεταβλητού χρονισμού, προσφέρουν ελαστικότητα τόσο στις χαμηλές όσο και τις μεσαίες στροφές, όπως επίσης και χαμηλή κατανάλωση καυσίμου. Η αξιοπιστία του συνόλου έχει εξασφαλιστεί από τις εξελιγμένες μεθόδους παραγωγής που εφαρμόζει η Renault, αλλά και από τις εντατικές δοκιμές του νέου κινητήρα που ξεπέρασαν τις 40.000 ώρες.