H Γενική Γραμματεία Βιομηχανίας ανακοινώνει ότι η εταιρεία Mazda Νοτιοανατολικής Ευρώπης εκτελεί πρόγραμμα ανάκλησης αυτοκινήτων Mazda μοντέλα Mazda2 (DE), BT-50 (UN), Mazda6 (GH), CX-7 (ER), RX-8 (SE) και CX-9 (TB).
Η ανάκληση αφορά σε 17.920 οχήματα στην ελληνική αγορά, με εύρος αριθμών πλαισίου και ημερομηνίες παραγωγής ως ακολούθως:
1Mazda2 (DE)
JMZ DE**** ** 100018 – 530770 – 19 Ιουλίου 2007 – 3 Νοεμβρίου 2014
JM7 DE**** ** 100016 – 288037 – 20 Ιουνίου 2007 – 8 Αυγούστου 2014
2BT-50 (UN)
MM7 UN**** ** 620551 – 898453 – 16 Νοεμβρίου 2006 – 22 Μαρτίου 2011
WF0 LM**** ** 624623 – 850445 – 17 Οκτωβρίου 2006 – 28 Ιανουαρίου 2010
WF0 UM**** ** 619712 – 857896 – 14 Σεπτεμβρίου 2006 – 19 Μαρτίου 2010
3Mazda6 (GH)
JMZ GH**** ** 100113 – 264069 – 3 Αυγούστου 2007 – 29 Ιανουαρίου 2010
JM7 GH**** ** 113633 – 136255 – 21 Μαΐου 2008 – 16 Οκτωβρίου 2009
4CX-7 (ER)
JMZ ER**** ** 100039 – 134185 – 1 Ιανουαρίου 2007 – 12 Ιουνίου 2009
JM3 ER2939 70 101186 – 4 Απριλίου 2006
JM3 ER2932 70 101188 – 4 Απριλίου 2006
5RX-8 (SE)
JMZ GH**** ** 100113 – 264069 – 3 Αυγούστου 2007 – 29 Ιανουαρίου 2010
JM7 GH**** ** 113633 – 136255 – 21 Μαΐου 2008 – 16 Οκτωβρίου 2009
6CX-9 (TB)
JMZ TB**** ** 100001 – 300987 – 25 Ιουνίου 2008 – 9 Αυγούστου 2012
JM7 TB**** ** 100067 – 303496 – 20 Σεπτεμβρίου 2007 – 12 Ιανουαρίου 2011
JM3TB38A680138196 – 29 Οκτωβρίου 2007
Στα συγκεκριμένα οχήματα, η συνεχιζόμενη έκθεση σε υψηλά επίπεδα απόλυτης υγρασίας μπορεί να προκαλέσει την αλλοίωση της πυκνότητα του υλικού στον πυροκροτητή του αερόσακου της Takata. Σε περίπτωση σύγκρουσης όπου απαιτείται η ανάπτυξη του μετωπικού αερόσακου της πλευράς συνοδηγού τότε μπορεί να μη γίνει αποτελεσματική ανάπτυξη των αεροσάκων και οι πυροκροτητές να θρυμματιστούν και τα θραύσματα τους να χτυπήσουν τον οδηγό ή άλλους επιβάτες του οχήματος, με αποτέλεσμα σοβαρό τραυματισμό ή θάνατο.
Μέχρι στιγμής στην Ελλάδα δεν έχει αναφερθεί καμία περίπτωση ατυχήματος, που να σχετίζεται με το ανωτέρω θέμα. Οι ιδιοκτήτες των ανωτέρω οχημάτων, θα ενημερωθούν εγγράφως μέσω επιστολής, ώστε να προσέλθουν στο δίκτυο Εξουσιοδοτημένων Επισκευαστών αυτοκινήτων Mazda σε όλη την Ελλάδα, για να γίνει αντικατάσταση του μετωπικού αερόσακου της πλευράς συνοδηγού, χωρίς καμία οικονομική επιβάρυνση. Για περισσότερες πληροφορίες ή διευκρινήσεις οι καταναλωτές παρακαλούνται όπως επικοινωνήσουν τηλεφωνικά με το ∆ίκτυο εξουσιοδοτημένων επισκευαστών της Mazda, το οποίο αναφέρεται στην ιστοσελίδα www.mazda-gr.com.