O CEO της Aston Martin, Andy Palmer, βρέθηκε στον αγώνα του Abu Dhabi το περασμένο Σαββατοκύριακο για να δει από κοντά τον αγώνα της Formula 1. Εκτός αυτού, όμως, η βρετανική εταιρία ανακοίνωσε τη συνεργασία της με την πίστα της Yas Marina, η οποία θα γίνει το επίσημο “σπίτι” της μάρκας στη Μέση Ανατολή.
Εκτός αυτού, όμως, ο Palmer μίλησε και για το μέλλον της Aston Martin, τονίζοντας ότι στόχος του είναι η ετήσια παραγωγή της εταιρίας να διπλασιαστεί μέχρι το 2025. Πιο συγκεκριμένα, ο Palmer θέλει η Aston Martin να πουλάει περίπου 14.000 αυτοκίνητα ετησίως, παρότι η αύξηση των πωλήσεων της κινέζικης αγοράς μειώθηκε μετά από 30 χρόνια.
Για το 2018, η παραγωγή αναμένεται να “πέσει” μέσα στην πρόβλεψη των 6.400 αυτοκινήτων, και αν η Aston Martin καταφέρει να πιάσει τον στόχο της το 2025 αυτό θα σημαίνει ότι θα έχει τετραπλασιάσει την παραγωγή της από αυτή που είχε το 2014.
Το πρώτο τρίμηνο του 2017, η Aston Martin εμφάνισε κέρδη μετά από δέκα χρόνια και από τότε σημειώσει μόνο θετικά αποτελέσματα, με τον Palmer να τονίζει:
Οι πλούσιοι γίνονται πλουσιότεροι και θέλουν περισσότερη εξατομίκευση. Από την άλλη πλευρά, η αυτοκινητοβιομηχανία εξελίσσεται συνεχώς, κυρίως λόγω της τεχνολογίας.