Έπρεπε να παρουσιαστεί η νέα DB11, για να εμφανίσει κέρδη η βρετανική εταιρία το πρώτο τρίμηνο του έτους, καθώς ο τζίρος σχεδόν διπλασιάστηκε σε σχέση με το ίδιο διάστημα πέρσι, φτάνοντας τις £188 εκατ. (από £92,6 εκατ.). Το νέο μοντέλο της εταιρίας έπαιξε καταλυτικό ρόλο, καθώς αύξησε τις πωλήσεις κατά 75%, ξεπερνώντας συνολικά τις 1.200 παραδόσεις.

Τα κέρδη μετά φόρων ανήλθαν σε £5,9 εκατ., όταν το ίδιο διάστημα πέρσι η Aston Martin είχε εμφανίσει ζημίες £29,7 εκατ. Για το 2017, η Aston Martin αναμένει να ξεπεράσει κατά 30% τις πωλήσεις του περασμένου έτους, που έφτασαν τα 3.687 αυτοκίνητα.

  • 10 χρονια που εμπαινε μεσα..ποιος πληρωνε την χασουρα ???????

    • Anestis Genk

      Νομίζω μας δουλεύουν…μπορεί να έμπαινε μέσα από την πώληση αλλά να τα έβγαζε από το service.

    • γιατι αλλιως μετραν τα κερδη απο τα service και αλλιως απο το εργοστασιο παραγωγης ??
      εγω νομιζα οτι ολα μπαινουν κατω και στο τελος βγαινει η σουμα……

    • Anestis Genk

      Κι εγώ έτσι νόμιζα, αυτό είναι το λογικό, αλλά πλέον τους έχω ικανούς να μετράν ξεχωριστά το κέρδος/χασούρα από τις πωλήσεις/service/etc

    • Renesis1

      Γενικότερα νομίζω οτι εταιρικά υπερισχύει το – κέρδη επί των πωλήσεων, στη τελική σούμα..

  • DΛMIΣN

    Το θρμα ειναι οτι μια ωραια φιρμα επιτελους εχει κερδοφορια και αρα μργαλυτερες πιθανοτητες να αντεξει στο χρόνο

  • manowar

    10 χρονια τωρα μπορει να εφταιγαν και τα τιμονια που εβαζε ??

  • Mika

    Η δουλεια τωρα αρχιζει κι αποδιδει καρπους!