Επίσημο: Η Toyota παρουσιάζει την πρώτη υβριδική Corolla

Σχετικά άρθρα

Πριν περίπου δύο εβδομάδες, η Toyota παρουσίασε τη 12η γενιά της Corolla, και σήμερα -στην έκθεση του Los Angeles- μας δείχνει την υβριδική της έκδοση. Η Corolla αποκτά για πρώτη φορά στα 52 χρόνια κυκλοφορία της υβριδικό σύστημα, το οποίο προέρχεται από το Prius.

Έτσι, κάτω από το καπό υπάρχει ένας VVT-i κινητήρας βενζίνης, χωρητικότητας 1,8-λίτρων, που λειτουργεί σε κύκλο Atkinson, με την Toyota να έχει αναπτύξει ένα σύστημα ανάκτησης θερμότητας που χρησιμοποιεί τα καυσαέρια, ώστε να επιταχυνθεί η προθέρμανση του ψυκτικού του κινητήρα. Αυτό σημαίνει ότι εξοικονομείται καύσιμο, επειδή το υβριδικό σύστημα είναι σε θέση να σταματήσει τον κινητήρας νωρίτερα και πιο συχνά.

Επιπλέον, έχει βελτιωθεί η μείωση των απωλειών ενέργειας, εξαιτίας της καλύτερης τριβής, με τον κινητήρα να διαθέτει την καλύτερη θερμική απόδοση κινητήρα μαζικής παραγωγής στον κόσμο, καθώς φτάνει το 40%. Τα παραπάνω συντελούν στο να αποδίδει 98 ίππους στις 5.200 σ.α.λ., με τη μέγιστη ροπή να είναι 142 Nm στις 3.600 σ.α.λ. Ο κινητήρας εσωτερικής καύσης συνδυάζεται με ένα υγρόψυκτο ηλεκτροκινητήρα, που αποδίδει 53 kW ισχύος και 163 Nm ροπής.

Συνδυαστικά, το αυτοκίνητο αποδίδει 122 άλογα και εξαιτίας του λογισμικού και της καλύτερης χρήσης του ηλεκτροκινητήρα, το drivetrain αποδίδει τη δύναμη του ομαλά και χρηστικά, καθώς το σύστημα χρησιμοποιεί πιο πολύ τον ηλεκτροκινητήρα, κάτι που σημαίνει ότι η επιτάχυνση είναι πιο ομαλή και φυσική, με τον κινητήρα να ανεβάζει στροφές σταδιακά και όσο το αυτοκίνητο αυξάνει ταχύτητα.

H κίνηση περνάει στον εμπρός άξονα, μέσω ενός πλανητικού συστήματος ταχυτήτων, ενώ οι μπαταρίες είναι νικελίου-υδριδίου (NiMH) έχουν χωρητικότητα 1,31 kWh και τοποθετούνται κάτω από τα πίσω καθίσματα, χωρίς να εισέρχονται στο χώρο φόρτωσης. Το Corolla Hybrid διαθέτει Normal και Eco προγράμματα οδήγησης, καθώς επίσης και αμιγώς ηλεκτρικό (EV mode) για κίνηση σε μικρές αποστάσεις. Τέλος, υπάρχει και το Sport mode που συνδυάζει το υβριδικό σύστημα για την μέγιστη απόδοση, με το σύστημα ανάκτησης ενέργειας κατά φρενάρισμα να έχει συνδυαστεί να λειτουργεί χωρίς τη χρήση του πεντάλ του φρένου.

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Υπάλληλος τράκαρε μια Ferrari F40

Ένας 24χρονος Γερμανός υπάλληλος της αντιπροσωπείας αυτοκινήτων Mechatronik, είχε την ατυχία να τρακάρει μια Ferrari F40 ενώ την οδηγούσε για να την πάει να...