Το λογότυπο RSR χρησιμοποιήθηκε για πρώτη φορά από την Porsche το 1973, όταν μια τροποποιημένη και αναβαθμισμένη Porsche 911 έτρεξε στην Group 4 κατηγορία της FIA. Έκτοτε, τα τρία αυτά γράμματα έχουν συνδεθεί με τα πιο ακραία αυτοκίνητα της Porsche, που προορίζονταν για τις πίστες.

Το 1993, η γερμανική εταιρία παρουσίασε την RSR έκδοση της 993, η οποία κινείτο με έναν 3,8-λίτρων ατμοσφαιρικό κινητήρα. Υπήρχαν τα απαραίτητα χαρακτηριστικά εξοικονόμησης βάρους και βελτίωσης του πλαισίου, βοηθώντας την 993 3.8 RSR να έχει απίστευτη επιτυχία σε διεθνείς αγώνες αντοχής και GT.

Η παραγγελία της συγκεκριμένης 993 3.8 RSR έγινε τον Ιανουάριο του 1997 από την 910 Corporation, με την παράδοση της να γίνεται στην Ιαπωνία δύο μήνες αργότερες, ώστε να τρέξει από το 1997 έως το 1999 στη κατηγορία GT300 του Ιαπωνικού πρωταθλήματος τουρισμού (JGTC).

Είναι μια από 45 που βγήκαν από το εργοστάσιο. Ο 6-κύλινδρος επίπεδος κινητήρας, 3.8 λίτρων, αποδίδει 350 άλογα και συνδυάζεται με ένα 6-τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο. Συνολικά τα 21 χρόνια του έχει διανύσει 6.035 χλμ., και για τα 0-96 χλμ/ώρα χρειάζεται 4.5 δευτ., ενώ η τελική του φτάνει τα 277 χλμ/ώρα. Το αυτοκίνητο βρίσκεται στην βρετανική εταιρία The Octane Collection, η οποία ζητάει £564.995, ήτοι €>634.668.