Άκουσε το Dallara Stradale

Σχετικά άρθρα

Η Dallara, γνωστή για την παραγωγή αγωνιστικών πλαισίων, παρουσίασε πριν έναν χρόνο το πρώτο της αυτοκίνητο, το Stradale, που διαθέτει carbon speedster σώμα που μπορεί να μετατραπεί σε roadster, targe και coupe. Τώρα ήρθε η ώρα να ακούσεις το πως ακούγεται το μοντέλο.

Το Stradale προσφέρεται αρχικά ως speedster χωρίς πόρτες, αλλά μπορεί εύκολα να μετατραπεί σε roadster, εγκαθιστώντας ένα παρμπρίζ. Με την προσθήκη ενός T-frame, το Stradale μπορεί να μετατραπεί σε targa, ενώ με την τοποθέτηση των πορτών που ανοίγουν προς τα πάνω, το όχημα μετατρέπεται σε coupe. Επιπλέον, η Dallara δίνει τη δυνατότητα στους αγοραστές του Stradale να τοποθετήσουν μια μεγάλη πίσω αεροτομή, η οποία παράγει 820 κιλά κάθετης αεροδυναμικής πίεσης, όταν το αυτοκίνητο πιάσει την τελική του ταχύτητα, η οποία ανέρχεται στα 280 χλμ/ώρα.

Στην καρδιά του Stradale υπάρχει ένας turbo τετρακύλινδρος κινητήρας 2.3 λίτρων, προερχόμενος από την Ford, o Ford EcoBoost, που αποκτά μεγαλύτερο turbo και νέες βαλβίδες. Αποδίδει 400 ίππους στις 6.200 σ.α.λ, με 500 Nm ροπής από τις 3.000 σ.α.λ. Η κίνηση μεταφέρεται στους πίσω τροχούς είτε μέσω ενός εξατάχυτου μηχανικού κιβωτίου, είτε μέσω ενός αυτόματου “robotized” κιβωτίου μονού συμπλέκτη με paddles στο τιμόνι.

Ζυγίζει μόλις 855 κιλά στην βασική του έκδοση, χάρη στην εκτενή χρήση carbon και άλλων σύνθετων υλικών. Τα πάνελ του αμαξώματος είναι κατασκευασμένα από carbon, ενώ από το ίδιο υλικό είναι και το monocoque σασί. Τα 0-100 χλμ/ώρα τα κάνει σε 3,25 δευτερόλεπτα, έχοντας τελική ταχύτητα 280 χλμ/ώρα. Με 5η σχέση στο κιβώτιο ταχυτήτων, τα 100-200 χλμ/ώρα έρχονται σε 8,5 δευτερόλεπτα, ενώ με την ίδια σχέση τα 80-120 χλμ/ώρα έρχονται σε 3,49 δευτερόλεπτα.

Η παραγωγή του θα περιοριστεί σε μόλις 600 μονάδες, οι οποίες θα κατασκευαστούν μέσα σε βάθος πενταετίας. Το βασικό μοντέλο κοστίζει 155.000 ευρώ χωρίς φόρους, με το παρμπρίζ με το carbon πλαίσιο να κοστίζει επιπλέον €16.600, η targa οροφή 7.700 ευρώ και οι πόρτες 7.300 ευρώ. Στον πρόσθετο εξοπλισμό υπάρχει ρυθμιζόμενη ανάρτηση, αγωνιστικά ελαστικά και πολλά ακόμη, που βελτιώνουν την οδήγηση του Stradale, το οποίο είναι σε θέση να παράγει έως και 2G πλευρικής επιτάχυνσης στις στροφές.

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Onvo: Η νέα μάρκα ηλεκτρικών της Nio, πρώτο μοντέλο “αντίπαλος” του Tesla Model Y

Ο διευθύνων σύμβουλος της Nio, William Li, επιβεβαίωσε ότι η εταιρία του ετοιμάζει μια ένα υπο-μάρκα αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων, η οποία θα ονομάζεται Onvo...

Nio και CATL συνεργάζονται για μπαταρίες με μεγαλύτερο κύκλο ζωής

Η Nio ήρθε σε συμφωνία συνεργασίας με την CATL για την ανάπτυξη μπαταριών μεγαλύτερης διάρκειας ζωής, ως μέρος των προσπαθειών τους για να μειώσουν...

Πολύ καλή επίδοση για το Opel Corsa στο τεστ αποφυγής ταράνδου

Το Opel Corsa δοκιμάστηκε στο τεστ αποφυγής ταράνδου, με το μοντέλο να περνά με επιτυχία τη συγκεκριμένη δοκιμασία, με μέγιστη ταχύτητα τα 79 χλμ/ώρα. Το αυτοκίνητο...
Autoblog.gr