Η Dallara έχει προχωρήσει στη κατοχύρωση αρκετών σχεδίων για το Stradale, κάτι που σημαίνει πως ίσως το προσφέρει τελικά σε αρκετές παραλλαγές. Όπως θα δεις στα σκίτσα, η εταιρία έχει κατοχυρώσει εκδόσεις χωρίς παρμπρίζ, με παρμπρίζ, με αφαιρούμενη οροφή, αλλά και με μια μεγάλη σταθερή αεροτομή.
Η ετήσια παραγωγή του νέου μοντέλου θα περιορίζεται στα 120 κομμάτια και θα χρησιμοποιεί έναν τετρακύλινδρο κινητήρα χωρητικότητας 2,3 λίτρων και απόδοσης 400 ίππων. Επίσης θα γίνει χρήση ενός χειροκίνητου κιβωτίου ταχυτήτων. Τον κινητήρα και το σύστημα μετάδοσης πιθανότατα η Dallara να τον προμηθευτεί από την Ford που χρησιμοποιεί το γνωστό Ecoboost σύνολο 2,3 λίτρων σε μοντέλα όπως το Mustang και το Focus RS.
Το βάρος του θα ανέρχεται κοντά στα 800 κιλά, όντας ελαφρύτερο από το X-Bow που ζυγίζει 847 κιλά. Θα είναι ακριβότερο από το X-Bow καθώς οι επιδόσεις του θα είναι ανώτερες, αλλά θα είναι και τεχνολογικά πιο προηγμένο. Το μοντέλο της KTM στοιχίζει 57.000 λίρες στην Αγγλία. Η συνολική παραγωγή του εικάζεται πως θα περιοριστεί στις μόλις 600 μονάδες, με την τιμή του να κυμαίνεται μεταξύ 80.000 και 100.000 ευρώ.