Το Νοέμβριο του 2017, η Dallara -γνωστή για την παραγωγή αγωνιστικών πλαισίων- παρουσίασε το πρώτο της αυτοκίνητο, το Stradale, το οποίο μπορεί να κινηθεί νόμιμα στον δρόμο, παρότι έχει σχεδιαστεί για χρήση στην πίστα. Το Stradale διαθέτει carbon σώμα, και μπορεί να μετατραπεί -από speedster- σε roadster, σε targa και σε coupe.

Φαίνεται, όμως, ότι η ιταλική εταιρία δοκιμάζει και μια πιο σκληροπυρηνική έκδοση του μοντέλου, η οποία -προς το παρόν- αναφέρεται ως EXP, από το experimental, ήτοι πειραματικό πρωτότυπο. Το Stradale EXP δεν θα είναι street-legal, και γι’αυτό η Dallara πήγε στη πίστα της Monza για τις απαραίτητες δοκιμές εξέλιξης, και σύμφωνα με πληροφορίες είναι ικανό να αναπτύξει έως και 2,7 g πλευρικής επιτάχυνσης.

Η “απλή” Stradale κινείται από έναν turbo τετρακύλινδρο κινητήρα 2,3 λίτρων που αποδίδει 400 άλογα στις 6.200 σ.α.λ, με 500 Nm ροπής από τις 3.000 σ.α.λ. Η κίνηση μεταφέρεται στους πίσω τροχούς είτε μέσω ενός εξατάχυτου μηχανικού κιβωτίου, είτε μέσω ενός αυτόματου “robotized” κιβωτίου μονού συμπλέκτη με paddles στο τιμόνι. Το Stradale EXP θα είναι πιο δυνατό και πιο ελαφρύ από τα 855 κιλά της βασικής έκδοση του Stradale.