Μετά από 51 χρόνια η BMW προχώρησε στην αναπαλαίωση της μοναδικής 1600 GT Convertible του. Όλα ξεκίνησαν το 1966, όταν η BMW είχε εξαγοράσει την Glas, που κατασκεύαζε αρκετά αυτοκίνητα, όπως τα 1300 GT και 1700 GT. Το 1967 η BMW είχε τοποθετήσει στο GT τον 1.600αρη κινητήρα απόδοσης 105 ίππων που έστελνε τη κίνηση στον πίσω άξονα. Επίσης το αυτοκίνητο φορούσε την χαρακτηριστική γρίλια της BMW, τα πίσω φωτιστικά σώματα της 02 Series και έτσι αυτό πήρε το όνομα 1600 GT, καταφέροντας να πουλήσει 1.255 μονάδες μέσα σε έναν χρόνο.

Η μοναδική 1600 GT Convertible κατασκευάστηκε στις 16 Νοεμβρίου του 1967, μετά από το αίτημα του εισαγωγέα της BMW Αμερικής, Max Hoffmann, με το σώμα να είναι δημιουργία της Ghia. Η εταιρία μάλιστα κατασκεύασε και ένα δεύτερο 1600 GT Convertible, αλλά αυτό καταστράφηκε μετά από ατύχημα που είχε κατά τη διάρκεια δοκιμών.

Η BMW δεν πήρε ποτέ την απόφαση να περάσει το μοντέλο σε μαζική παραγωγή και έτσι η μοναδική 1600 GT Convertible, που είχε άδεια για να κινηθεί νόμιμα σε δημόσιους δρόμους, βρέθηκε στα χέρια του μεγαλομετόχου της BMW, Herbert Quandt, ο οποίος αφού την κράτησε κάποια χρόνια, στη συνέχεια την πούλησε, με το μοντέλο να έχει περάσει από τα γκαράζ αρκετών συλλεκτών.

Πριν μερικά χρόνια το αυτοκίνητο αγοράστηκε από το Allianz Centre for Engineering που προχώρησε σε ορισμένες εργασίες αποκατάστασης, ενώ στη συνέχεια το αυτοκίνητο πέρασε στη κατοχή της BMW Group Classic η οποία επανέφερε το αυτοκίνητο στην αρχική του κατάσταση, στο ίδιο εργοστάσιο που κατασκευάστηκε, σε αυτό του Dingolfing.