Έχουν περάσει πέντε χρόνια από την στιγμή που η ιαπωνική εταιρία έφυγε από την αγορά της Ευρώπης, αλλά για αρκετούς από εμάς έχει αφήσει ανεξίτηλο το στίγμα της. Ένας από τους λόγους για αυτό είναι το Daihatsu Copen, η δεύτερη γενιά του οποίου κυκλοφορεί κανονικά από το καλοκαίρι του 2014 στην ιαπωνική εγχώρια αγορά.

Το Copen είναι αναμφισβήτητα το πιο “Lego” αυτοκίνητο που κυκλοφορεί, καθώς η modular εκδοχή του ιαπωνικού “πιτσιρικιού” προσφέρει ίσως το πιο πλήρες πακέτο διαμόρφωσης που κυκλοφορεί. Δεν περιορίζεται στα κλασικά “παιχνίδια” με χρώμα, εσωτερικό, ζάντες, συνδυασμούς κλπ, αλλά αφορά αλλαγές ολόκληρων τμημάτων του αμαξώματος, με την Daihatsu να δίνει τη δυνατότητα να αλλάξεις το Copen από coupe-cabriolet σε fastback, να γνωρίσεις τη γοητεία των shooting brake και την πρακτικότητα των pick-ups σε ένα αυτοκίνητο.

Σήμερα, όμως, μας δείχνει την επιστροφή του Copen σε coupe έκδοση, με σταθερή οροφή και περιορισμένη παραγωγή. Τα αποκαλυπτήρια του θα γίνουν στο Tokyo Auto Salon με την ιαπωνική εταιρία να βγάζει στην αγορά τη coupe έκδοση μετά από απαίτηση των αγοραστών από την Ιάπωνες.

Το Daihatsu Copen Coupe δεν είναι κάτι νέο, καθώς ακριβώς πριν τρία χρόνια η Daihatsu είχε παρουσιάσει ένα concept του μοντέλου με σταθερή οροφή, το Copen Cerro. Με την ανταπόκριση του κοινού να ήταν θετική, η Daihatsu εξέτασε τις οικονομοτεχνικές παραμέτρους και αποφάσισε να δώσει το πράσινο φως για την παραγωγή 200 μονάδων.

Εμπνευσμένο από το Copen, το Copen Coupe, διαθέτει σταθερή κορυφή από CFRP (προαιρετικά διαθέσιμη με γυάλινη ηλιοροφή) που φτάνει ως το πίσω μέρος του. Η παραγωγή θα ξεκινήσει το πρώτο τρίμηνο του επόμενου έτους, με τις πρώτες παραδόσεις να ξεκινούν από τον Απρίλιο του 2019, έτσι ώστε να συμπέσει η παράδοσή τους με τα πέντε χρόνια κυκλοφορίας της δεύτερης γενιάς του Copen.

Η coupe έκδοση του μοντέλου προσφέρει πλούσιο εξοπλισμό, ο οποίος περιλαμβάνει τιμόνι Momo με δερμάτινη επένδυση, διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης, αλουμινένιες ζάντες BBS και φυσικά πλακέτες με τον αύξοντα αριθμό στην κεντρική κονσόλα, ενώ προαιρετικά θα υπάρχουν sport εξάτμιση και ανάρτηση της HKS.

Μηχανικά δεν υπάρχουν αλλαγές, και έτσι το Daihatsu Copen coupe κινείται με ένα υπερτροφοδοτούμενο τρικύλινδρο κινητήρα 660 κ.εκ., απόδοσης 64 ίππων. Η τιμή του ξεκινά από τα 2.484.000 yen (€19.550) για το μοντέλο που είναι εξοπλισμένο με το CVT κιβώτιο και από 2.505.600 yen (€19.720) για το μοντέλο με το χειροκίνητο κιβώτιο.