Η Ford στην έκθεση του Detroit μαζί με την απλή έκδοση του νέου Explorer, παρουσίασε επίσης τα Explorer ST και Explorer Hybrid.

1Explorer ST

Το Explorer ST αντικαθιστά το Explorer ST και κίνηση παίρνει από έναν V6 3,0-λίτρων twin-turbo κινητήρα απόδοσης 400 ίππων με 564 Nm ροπής που του χαρίζει τελική ταχύτητα 230 χλμ/ώρα. Ο κινητήρας συνδυάζεται με 10-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, με το σύστημα τετρακίνησης να βρίσκεται στον βασικό εξοπλισμό. Ωστόσο η Ford θα προσφέρει και μια πισωκίνητη έκδοση του Explorer ST στο άμεσο μέλλον.

Το μοντέλο διαθέτει βελτιωμένο σύστημα διεύθυνσης, καλύτερη απόκριση γκαζιού, το κιβώτιο κάνει ταχύτητες αλλαγές, ενώ διαθέσιμα είναι τα πακέτα ST Street και ST Track που έχουν ζάντες 21″, κόκκινες δαγκάνες φρένων και μεγαλύτερους δίσκους.

Στιλιστικά το Explorer ST ξεχωρίζει από τη μαύρη γρίλια, τις μαύρες ράγες οροφής, τα μαύρα διακοσμητικά, τους νέους προφυλακτήρες, την αεροτομή και από τις τετραπλές απολήξεις εξατμίσεων. Στο εσωτερικό συναντάμε κοφτό τιμόνι, ψηφιακό πίνακα οργάνων 12,3″, νέα πατάκια και σπορ δερμάτινα καθίσματα.

2Explorer Hybrid

Το υβριδικό Explorer έχει έναν V6 3,3-λίτρων κινητήρα βενζίνης και έναν ηλεκτροκινητήρα που αποδίδουν συνδυαστικά 318 άλογα. Και αυτός συνδυάζεται με 10-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων που στέλνει τη κίνηση στους πίσω τροχούς, με το σύστημα τετρακίνησης να βρίσκεται στον πρόσθετο εξοπλισμό.

Η Ford αναφέρει πως η αυτονομία του μοντέλου ανέρχεται στα 804 χιλιόμετρα, με την υδρόψυκτη μπαταρία ιόντων-λιθίου να βρίσκεται κάτω από την δεύτερη σειρά των καθισμάτων, μη επηρεάζοντας έτσι τον προσφερόμενο χώρο των επιβατών και των αποσκευών.

Το Ford Explorer Hybrid προσφέρεται μονάχα στην έκδοση εξοπλισμού Limited που μεταξύ άλλων, στον βασικό εξοπλισμό διαθέτει ηχοσύστημα Bang & Olufsen με 14 ηχεία, θερμαινόμενα καθίσματα στη δεύτερη σειρά, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα κλιματιζόμενα καθίσματα μπροστά, σύστημα active noise cancellation, σύστημα ασύρματης φόρτισης smartphones και τη σουίτα ασφαλείας Co-Pilot360.