Η Ford παρουσίασε τη νέα Mustang Shelby GT500 αλλά δεν έδωσε τα αναλυτικά του τεχνικά χαρακτηριστικά. Επιβεβαίωσε ωστόσο πως κίνηση παίρνει από τον κομπρεσοράτο V8 5,2-λίτρων κινητήρα που αποδίδει περισσότερους από 700 ίππους. Αυτό συνδυάζεται με 7-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη (DCT) της Tremec που κάνει τις αλλαγές σε μόλις 100 ms και στέλνει τη κίνηση στον πίσω άξονα.

Αναφορές θέλουν τον κινητήρα με cross-plane στρόφαλο, αλουμινένιο μπλοκ και κομπρέσορα 2,65-λίτρων, να αποδίδει 750-755 άλογα στις 7.500 σ.α.λ με 950 Nm ροπής στις 4.500 σ.α.λ. Τα 0-96 χλμ/ώρα τα κάνει σε 3,5 δευτερόλεπτα, το 400αρι σε λιγότερο από 11 δευτερόλεπτα, έχει τελική ταχύτητα 305 χλμ/ώρα και έχει carbon άξονα μετάδοσης, ενώ διαθέτει μαγνητοροϊκά αμορτισέρ, που ελέγχονται από το σύστημα MagneRide. Επίσης έχει Torsen μπλοκέ διαφορικό και μπάρα θόλων από μαγνήσιο.

Σχεδιαστικά διαθέτει ένα άκρως επιθετικό παρουσιαστικό, με μεγάλους αεραγωγούς στον εμπρός προφυλακτήρα για την ψύξη των μηχανικών μερών. Υπάρχει τεράστιος διαχύτης, τετραπλές απολήξεις εξατμίσεων και μεγάλη πίσω ρυθμζόμενη αεροτομή.

Το GT500 πατάει σε 20άρες ζάντες αλουμινίου, με ειδικά εξελιγμένα ελαστικά Michelin Pilot 4S διαστάσεων 305/30R20 μπροστά και 315/30R20 πίσω . Μέσα στις ζάντες “φωλιάζουν” τα φρένα της Brembo, όπου στον εμπρός άξονα υπάρχουν εξαπίστονες δαγκάνες με αεριζόμενους δίκους 420 χλστ., και πίσω τετραπίστονες δαγκάνες με δίσκους 370 χλστ.

Οι πωλήσεις του Ford Mustang Shelby GT500 θα ξεκινήσουν από το φθινόπωρο, όταν και θα γίνουν γνωστά τα αναλυτικά του τεχνικά χαρακτηριστικά.