Την προοπτική του να αποχωρίσει από την Formula 1 εξέφρασε ο επικεφαλής της Haas, Guenther Steiner, αν οι αλλαγές που θα έρθουν στο sport το 2021 δεν ανακατέψουν την τράπουλα και δεν δώσουν το “δικαίωμα” σε ομάδες εκτός των Mercedes, Ferrari και Red Bull να διεκδικήσουν τίτλους.

Το grid τα τελευταία χρόνια είναι χωρισμένο σε δύο τμήματα, με το χάσμα απόδοσης μεταξύ των τριών κορυφαίων ομάδων -Mercedes, Ferrari και Red Bull- και των υπολοίπων να είναι τεράστιο. Δεν είναι λίγοι που αναφέρουν ότι F1 έχει χωριστεί σε δύο κατηγορίες, την πρώτη και την δεύτερη, επειδή οι μεσαίες ομάδες έχουν ελάχιστες πιθανότητες να αμφισβητήσουν τις κορυφαίες τρεις ομάδες.

Σε πρόσφατη συνέντευξη του, ο Steiner δήλωσε ότι μπορεί να δεχτεί μια τέτοια κατάσταση βραχυπρόθεσμα, αλλά αναφέρει ότι θα σκεφτεί να συνεχίσει να συμμετέχει στην F1 μακροπρόθεσμα αν τα πράγματα δεν αλλάξουν, τονίζοντας:

Νομίζω ότι για δύο χρόνια, ναι, είναι βιώσιμο. Αλλά μακροπρόθεσμα, όχι, γίνεται κουραστικό. Αν δεν αλλάξει σε κάτι κάποια στιγμή, δεν έχει νόημα να είσαι μέρος αυτού. Η επιχείρηση ως επιχείρηση δεν λειτουργεί αν δεν μπορείς να πάρεις και να αισθανθείς την απόλαυση του ανταγωνισμού για podiums και νίκες. Δεν υπάρχει λόγος να είμαι εδώ μετά από κάποιο χρονικό διάστημα.

Γιατί να χαραμίσω τη ζωή μου να δουλεύω μέρα και νύχτα, να πετάω, δεν ξέρω, σε 21 χώρες σε όλο τον κόσμο, για να ξέρω ότι μπορώ να κάνω ακριβώς ότι έκανα και πέρυσι. Δεν υπάρχει λόγος, κανένας λόγος.

Ο Steiner πιστεύει ότι η νέα εμφάνιση των μονοθεσίων και η καθιέρωση ενός ανώτατου ορίου (budget cap) για το 2021 θα ταρακουνήσει τα πράγματα, με την φυσική εξέλιξη των ομάδων να κάνει τη διαφορά, λέγοντας:

Αυτή [η F1] πάντα αλλάζει, και τα πράγματα αλλάζουν τόσο γρήγορα εδώ, οπότε δεν πιστεύω ότι σε τρία χρόνια η Formula 1 θα είναι η Formula 1 που είναι τώρα. Θέλω να πω, δείτε τι ήταν η Formula 1 στις αρχές του 2000. Θα μπορούσες να βγάλει χρήματα πραγματικά εύκολα, και τώρα είναι αδύνατο, μόλις 18 χρόνια αργότερα, είναι αδύνατο. Έτσι τα πράγματα αλλάζουν και αυτό είναι πραγματικά ένα κομμάτι της Formula 1 που με ενδιαφέρει. Δεν είναι σαν να κάνουμε τα ίδια για τα επόμενα 20 χρόνια. Κάθε φορά κάτι αλλάζει.