H Rolls-Royce παρουσίασε το πρώτο της SUV, την Cullinan τον Μάιο του 2018, για να ξεκινήσει την εμπορική της διάθεση περίπου πέντε μήνες αργότερα. Η απήχηση του, όμως, φαίνεται να είναι πολύ μεγάλη, καθώς ο Martin Fritsches, CEO της Rolls-Royce Motor Αμερικής, είπε πως οι παραγγελίες αυξάνονται κάθε μήνα.

Η ζήτηση της Cullinan ώθησε τη Rolls-Royce να φτάσει στα όρια της παραγωγικής του ικανότητας στο μοναδικό της εργοστάσιο, στο Goodwood της Αγγλίας, ενώ προσέλαβε 200 εργαζόμενους, αυξάνοντας τον αριθμό σε 2.000, με τον Fritsches να δηλώνει:

Θα ήθελα να έχουμε λίγο μεγαλύτερη προσφορά αυτοκινητών. Και δεν το καταλαβαίνω, επειδή εκμεταλλευόμαστε το 100% της παραγωγικής ικανότητας, αυξάνοντας την παραγωγική ικανότητα κατά τη διάρκεια των εβδομάδων και των μηνών, αλλά εξακολουθεί να μην είναι σε θέση να καλύψει τη ζήτηση.

Σύμφωνα με τον Fritsches, οι μισοί πελάτες της Cullinan είναι νέοι στη μάρκα, με την Cullinan να προσελκύει όλο και περισσότερες γυναίκες και νέους αγοραστές, κάτι που ήθελε η Rolls-Royce. Τέλος, τόνισε ότι οι υπάρχοντες πελάτες της, βλέπουν το SUV ως μια φυσική προσθήκη στη συλλογή τους, λέγοντας:

Πολλοί πελάτες μας που οδηγούν ήδη μια Dawn ή μια Phantom αγοράζουν μια δεύτερη Rolls-Royce. Αλλά αυτή τη φορά είναι SUV.

Η βρετανική εταιρία παρέδωσε 4.107 οχήματα παγκοσμίως το 2018, κάνοντας ρεκόρ πωλήσεων, κάτι που ελπίζει ότι θα σπάσει και φέτος.