Ferrari 488 Pista vs McLaren 600LT vs Porsche 911 GT3 RS στην πίστα του Anglesey

Σχετικά άρθρα

Εντελώς άνιση κόντρα μεταξύ των Ferrari 488 Pista, της McLaren 600LT και της Porsche 911 GT3 RS στα χαρτιά, αλλά το βρετανικό Autocar θέλησε να δει πως συμπεριφέρονται τα συγκεκριμένα supercars στην πίστα του Anglesey.

Όπως ξέρεις, το “ιταλικό όνειρο”, η Ferrari 488 Pista, ζυγίζει 90 κιλά λιγότερα από την 488 GTB, με το βάρος της να ανέρχεται στα μόλις 1.280 κιλά, ενώ μηχανικά φορά τον V8 3,9-λίτρων biturbo κινητήρα απόδοσης 720 ίππων στις 8.000 σ.α.λ με 770 Nm ροπής στις 3.000 σ.α.λ. Tα 0-100 χλμ/ώρα έρχονται σε 2,85 δευτερόλεπτα, τα 0-200 χλμ/ώρα σε 7,6 δευτερόλεπτα, έχοντας τελική ταχύτητα 340 χλμ/ώρα.

Η McLaren 600LT μηχανικά φορά τον 3,8-λίτρων V8 κινητήρα, ο οποίος για την περίσταση αποδίδει 600 άλογα, με την ροπή να φτάνει τα 620 Nm. Για τα 0-100 χλμ/ώρα χρειάζεται 2,9 δευτ., για τα 0-200 χλμ/ώρα 8,2 δευτ., για τα 0-300 χλμ/ώρα σε 24,9 δευτ., το 400αρι σε 10,4 δευτ., με την τελική ταχύτητα να αγγίζει τα 328 χλμ/ώρα. Τα 200-0 χλμ/ώρα τα κάνει σε 117 μέτρα, ενώ τα 100-0 χλμ/ώρα σε 31 μέτρα.

Τέλος, η Porsche 911 GT3 RS φορά έναν 4,0-λιτρο ατμοσφαιρικό κινητήρα, ο οποίος αποδίδει 520 άλογα στις 8.250 σ.α.λ και 460 Nm ροπής, με τη δύναμη να περνά στον πίσω άξονα μέσω ενός αυτόματου PDK κιβωτίου 7 σχέσεων και το βάρος της να αγγίζει τα 1.430 κιλά.

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Πολύ καλή επίδοση για το Opel Corsa στο τεστ αποφυγής ταράνδου

Το Opel Corsa δοκιμάστηκε στο τεστ αποφυγής ταράνδου, με το μοντέλο να περνά με επιτυχία τη συγκεκριμένη δοκιμασία, με μέγιστη ταχύτητα τα 79 χλμ/ώρα. Το αυτοκίνητο...

Τα ηλεκτρικά θα κοστίζουν λιγότερο από αυτά με κινητήρες εσωτ. καύσης το 2027, αλλά θα έχουν πολύ μεγαλύτερο κόστος επισκευής

Το κόστος κατασκευής των ηλεκτρικών αυτοκινήτων μειώνεται ταχύτερα από ό,τι αναμένει η Ford και σύμφωνα με την πρόβλεψη της Gartner, μιας αμερικανικής εταιρείας τεχνολογικής...

Η Renault δεν θα προσφέρει μόνο ηλεκτρικά αυτοκίνητα από το 2030

Στις αρχές του 2022 η Renault είχε ανακοινώσει πως έως το 2030 η εταιρία θα μεταμορφωθεί σε μια αμιγώς ηλεκτρική εταιρία για την αγορά...

Πατέντα της Ferrari αποκαλύπτει εξακύλινδρο υβριδικό κινητήρα υδρογόνου

Η Ferrari έχει προχωρήσει στη κατάθεση διπλώματος ευρεσιτεχνίας για έναν υβριδικό εξακύλινδρο σε σειρά κινητήρα που τροφοδοτείται με υδρογόνο. Τα σχέδια παρουσιάζουν μια πληθώρα...
Autoblog.gr