Η Volkswagen ανακοίνωσε σήμερα πως δημιουργεί ένα νέο brand για την αγορά της Κίνας. Αυτό έχει εμπορική επωνυμία Jetta, με τις πωλήσεις του να ξεκινούν κατά το τρίτο τρίμηνο του έτους.

Η Volkswagen αναφέρει πως με το Jetta φιλοδοξεί να κερδίσει εκείνους τους πελάτες που αγοράζουν για πρώτη φορά ένα αυτοκίνητο. Οι πωλήσεις νέων αυτοκινήτων στην Κίνα υποχωρούν τους τελευταίους επτά μήνες, ενώ το 1/3 των συνολικών πωλήσεων αφορά μοντέλα που βρίσκονται κάτω της μεσαίας κατηγορίας σε ότι αφορά την τιμή, μια κατηγορία που η Volkswagen είναι ηγέτης.

Έτσι στη προσπάθειά της να κερδίζει πελάτες στην entry-level κατηγορία, στην οποία το 80% των πελατών αγοράζει αυτοκίνητο για πρώτη φορά, η Volkswagen δημιουργεί το νέο εμπορικό σήμα Jetta.

Η FAW, ο κινεζικός εταίρος της Volkswagen, θα χρησιμοποιήσει το brand Jetta ώστε να προσφέρει στην αγορά ένα σεντάν και δύο SUV, τα οποία θα πωλούνται μέσω των 200 αντιπροσωπειών της Jetta που θα δημιουργηθούν μέχρι το τέλος του έτους. Τα μοντέλα θα κατασκευάζονται στο εργοστάσιο της FAW-Volkswagen στην πόλη Chengdu.

Το χαμηλού κόστους brand Jetta, δεν έχει απολύτως καμία σχέση με το μοντέλο Volkswagen Jetta. Τα τρία πρώτα μοντέλα της είναι το VA3, ένα re-badged μοντέλο του τωρινού κινέζικου Jetta, το VS5 που βασίζεται στο Seat Ateca και το VS7 που βασίζεται στο Seat Terraco.