Την προηγούμενη εβδομάδα κυκλοφόρησε ένα νέο σετ φωτογραφιών του νέου Golf, από τις οποίες είδαμε το γερμανικό best-seller να μην φοράει πρακτικά καθόλου καμουφλάζ, αποκαλύπτοντας τον σχεδιασμό της όγδοης γενιάς του μοντέλου. Και ενώ οι περισσότεροι αναλωθήκαμε στην εμφάνιση του Golf 8, η οποία κατά κοινή ομολογία δεν έχει αλλάξει δραματικά, αυτό που δεν παρατηρήσαμε ήταν το -επίσης ελαφρά ανανεωμένο- σήμα της Volkswagen.
Όπως κατάλαβες, το νέο Golf θα είναι το πρώτο μοντέλο της εταιρίας που θα φέρει το επικαιροποιημένο λογότυπο, κάτι το οποίο είχε ανακοινώσει ότι θα κάνει τον Απρίλιο του 2018. Αυτό -σύμφωνα με την εταιρία- ακολουθεί την τάση της εποχής και φαίνεται καλύτερα πάνω στο αυτοκίνητο, όπως και στις οθόνες των smartphone. Την τελευταία φορά που η Volkswagen άλλαξε το λογότυπό της ήταν το 2000 και οι τροποποιήσεις που έγιναν τότε ήταν και και πάλι αρκετά περιορισμένες.
Σε σύγκριση με το σημερινό λογότυπο, στο νέο τα γράμματα “V” και “W” είναι πιο λεπτά και το κενό μεταξύ τους φαίνεται να είναι μεγαλύτερο. Επιπλέον, το κατώτερο άκρο του “W” δεν έρχεται πλέον σε επαφή με τον περιβάλλοντα κύκλο και συνολικά το λογότυπο φαίνεται πιο old-school σε σχέση με το σημερινό, ή αν προτιμάς περισσότερο ρετρό.