Μετά τις Loma και Wheelsandmore, η Novitec είναι η τελευταία που μας παρουσιάζει το πακέτο που ετοίμασε για την Ferrari Portofino. Ξεκινώντας από τις μηχανικές βελτιώσεις, ο V8 3,9-λίτρων twin-turbo κινητήρας αποδίδει πλέον 684 άλογα και 871 Nm ροπής, όταν από το εργοστάσιο τα αντίστοιχα νούμερα είναι 600 και 760. Υπάρχει ρύθμιση, όμως, όπου μέσω της N-Tronic μονάδας μπορείς να έχεις απόδοση 668 ίππων και 851 Nm ροπής στις 4.750 σ.α.λ. Για το 0-100 χλμ/ώρα πλέον χρειάζεται 3,2 δευτ. (0,3 πιο γρήγορα), πιάνοντας τελική ταχύτητα 325 χλμ/ώρα (+5 χλμ/ώρα).

Ο γερμανικός οίκος τοποθετεί ακόμα μια νέα εξάτμιση, με ή χωρίς ενεργά flaps, η οποία ζυγίζει 11 κιλά λιγότερα σε σχέση με την εργοστασιακή. Επιπλέον, υπάρχουν γυμνά carbon αεροδυναμικά βοηθήματα, τα οποία έχουν εξελιχθεί στην αεροδυναμική σήραγγα και περιλαμβάνουν εμπρός splitter, πλαϊνές ποδιές, πίσω αεροτομή, διαχύτης, εξαγωγές αέρα στο καπό και στα εμπρός φτερά.

Οι ζάντες έχουν εξελιχθεί σε συνεργασία με τη Vossen και υπάρχουν δύο σχέδια για να επιλέξεις, καθώς και διαφορετικά χρώματα. Το μέγεθος τους είναι 21 ιντσών εμπρός και 22 ιντσών πίσω, με την Pirelli να προμηθεύει με ειδικά ελαστικά.

Τέλος, η Novitec έχει τοποθετήσει νέα ελατήρια, που μειώνουν την απόσταση από το έδαφος κατά 35 χλστ. αλλά προσθέτει υδραυλικό σύστημα ανύψωσης του εμπρός μέρους, το οποίο ανασηκώνεται 40 χλστ. έτσι ώστε να περνάς τα σαμαράκια. Το σύστημα επαναφέρει αυτόματα το ύψος του αυτοκινήτου, όταν αυτό πιάσει ταχύτητα 80 χλμ/ώρα.