Η Ford ανακοίνωσε πως τις 2 Απριλίου, στο περιθώριο της εκδήλωσης “Go Further” που θα πραγματοποιηθεί στο Άμστερνταμ, θα παρουσιάσει τα Fiesta και Focus EcoBoost Hybrid ήπιας υβριδικής τεχνολογίας των 48-volt, που θα κυκλοφορήσουν στην αγορά το 2020.
Τα Fiesta EcoBoost Hybrid και Focus EcoBoost Hybrid θα βασίζονται σε μία ήπια υβριδική αρχιτεκτονική, ειδικά προσαρμοσμένη ώστε να εξασφαλίζει μειωμένη κατανάλωση και βελτιωμένη οδηγική εμπειρία με μεγαλύτερη ισχύ και πιο άμεση απόκριση.
Το σύστημα αποτελείται από μια ενσωματωμένη μίζα/γεννήτρια (BISG) με κίνηση μέσω ιμάντα που αντικαθιστά τον στάνταρ εναλλάκτη, επιτρέποντας την ανάκτηση και αποθήκευση της ενέργειας που συνήθως χάνεται κατά το φρενάρισμα και το ρολάρισμα σε μία αερόψυκτη μπαταρία ιόντων λιθίου των 48 Volt.
Το σύστημα BISG λειτουργεί και σαν μοτέρ μέσω συνεχούς συνεργασίας με τον χαμηλών τριβών τρικύλινδρο κινητήρα καύσης 1.000 κ.εκ EcoBoost χρησιμοποιώντας την αποθηκευμένη ενέργεια τόσο για την παροχή πρόσθετης ροπής υπό κανονικές συνθήκες οδήγησης και επιτάχυνσης, όσο και για τη λειτουργία των περιφερειακών ηλεκτρικών συστημάτων του οχήματος.
Η πρόσθετη ροπή του ηλεκτροκινητήρα προσφέρει βελτιωμένες επιδόσεις και πιο άμεση απόκριση, κυρίως στις χαμηλότερες στροφές. Το σύστημα BISG επέτρεψε επίσης στους μηχανικούς της Ford να αυξήσουν την ισχύ του 1.000άρη EcoBoost κινητήρα με τη χρήση ενός μεγαλύτερου υπερσυμπιεστή, περιορίζοντας έτσι την υστέρηση στην απόκριση (turbo-lag).
Η Ford λανσάρει επίσης λύσεις ήπιας υβριδικής τεχνολογίας (mild-hybrid) για να αυξήσει την απόδοση των Transit και Transit Custom vans, καθώς και εκείνη της επιβατικής έκδοσης του Tourneo Custom των οκτώ/εννέα θέσεων, που θα κυκλοφορήσουν μέσα στη χρονιά.
Η Ford έχει ήδη ανακοινώσει ότι όλα τα μοντέλα της – νέα ή νέες εκδόσεις υφιστάμενων οχημάτων – που λανσαρίστηκαν από το νέο Focus και μετά θα περιλαμβάνουν στο μέλλον μία ή περισσότερες ηλεκτροκίνητες προτάσεις. Έτσι, από το Fiesta έως και το Transit, θα προσφέρονται ήπιες υβριδικές (mild-hybrid), πλήρως υβριδικές (full-hybrid), plug-in υβριδικές ή αμιγώς ηλεκτρικές εκδόσεις με μπαταρία.