Η κινέζικη αγορά αντιπροσωπεύει περίπου το 50% της παγκόσμιας αγοράς ηλεκτρικών οχημάτων. Αυτό σε μεγάλο βαθμό οφείλεται στις μεγάλες επιδοτήσεις που παρέχει η κινεζική κυβέρνηση τόσο για την κατασκευή τους όσο και για την αγορά τους.

Ωστόσο η κυβέρνηση της χώρας αποφάσισε να μειώσει αρκετά τις επιδοτήσεις των εταιριών που κατασκευάζουν ηλεκτρικά μοντέλα, ενώ έχει καλέσει τις τοπικές κυβερνήσεις να μειώσουν τις επιδοτήσεις για την αγορά τους.

1Διάβασε επίσης

Επενδυτής λέει ότι 99% των “Tesla killers” της Κίνας θα πεθάνουν

Συγκεκριμένα η επιδότηση για ένα ηλεκτρικό μοντέλο με αυτονομία 400 χλμ μειώνεται στο μισό, από τα 50.000 γιουάν (€6.600) στα 25.000 γιουάν (€3.300), ενώ για να πάρει μια εταιρία επιδότηση θα πρέπει να προσφέρει ηλεκτρικά αυτοκίνητα με τουλάχιστον 250 χλμ αυτονομία, 100 περισσότερα σε σύγκριση με τα 150 χλμ που ίσχυαν μέχρι σήμερα.

Με την κίνηση αυτή, η κινεζική κυβέρνηση θέλει να κάνει τις τοπικές αυτοκινητοβιομηχανίες να προσφέρουν καλύτερα ηλεκτρικά μοντέλα στην αγορά

2

Στις σχετικές ειδήσεις η κινέζικη Leap Motor στην έκθεση της Σαγκάη θα παρουσιάσει ένα νέο πρωτότυπο SUV, δίνοντας δύο σκίτσα του. Αυτό προσφέρει 500 χλμ αυτονομίας, υποστηρίζει αυτόνομη τεχνολογία επιπέδου 3 και η έκδοση παραγωγής του θα κυκλοφορήσει στην αγορά το 2020.

3