Δυστυχώς δεν έχει τέλος η υπόθεση με τους προβληματικούς αερόσακους της Takata μιας και επιβεβαιώθηκε ακόμη ένας θάνατος που προκλήθηκε λόγω αυτών.

Μέχρι σήμερα έχουν επιβεβαιωθεί 24 θάνατοι παγκοσμίως και τουλάχιστον 200 τραυματισμοί από τους αερόσακους της ιαπωνικής εταιρίας. Από τους 24 θανάτους, οι 20 συνέβησαν σε αυτοκίνητα της Honda, με τους 16 εξ’αυτών να σημειώνονται στις ΗΠΑ, οι 7 στη Μαλαισία και ένας στην Αυστραλία.

Ο τελευταίος θάνατος σημειώθηκε στην Αριζόνα των ΗΠΑ. Πρόκειται για έναν άνδρα που είχε αγοράσει πριν από τρεις μήνες ένα μεταχειρισμένο Honda Civic του 2002. Το αυτοκίνητο είχε ανακληθεί τον Δεκέμβριο του 2014, αλλά ποτέ δεν πήγε σε συνεργείο για να γίνει αντικατάσταση των προβληματικών αερόσακων, με την Honda να μην γνώριζε πως το αυτοκίνητο είχε αλλάξει ιδιοκτήτη και έτσι δεν είχε στείλει επιστολή στον άτυχο άνδρα.

Η Honda ανέφερε πως είχε επικοινωνήσει με τον προηγούμενο ιδιοκτήτη συνολικά 32 φορές! (12 μέσω επιστολών και 20 μέσω τηλεφωνικών κλήσεων), προκειμένου να πάει το αυτοκίνητο στο συνεργείο για να γίνουν οι εργασίες αντικατάστασης, αλλά αυτός δεν το έκανε ποτέ.

Μέχρι σήμερα έχουν ανακληθεί περισσότερα από 100.000.000 αυτοκίνητα παγκοσμίως που διαθέτουν τους προβληματικούς αερόσακους της Takata. Σε αυτά έρχονται να προστεθούν σήμερα και 2.792 μοντέλα της McLaren (MP4-12C, 650S, 675LT, P1, 570S και 570GT), μιας και αυτά φορούν τους ελαττωματικούς αερόσακους της Takata.