Η Audi Αμερικής ανέβασε στο κανάλι της την πρώτη διαφήμιση για το E-Tron, την οποία ονομάζει “Δεν είναι για σένα” (“Not For You”). Σκοπός της είναι να αλλάξει τη γνώμη στους πολέμιους των ηλεκτρικών οχημάτων και χρησιμοποιώντας αντίστροφη ψυχολογία προσπαθεί μέσα στα 60 δευτ. που διαρκεί να σε κάνει να αντιμετωπίσεις τις αμφιβολίες σχετικά με την αυτονομία του, τις υποδομές για την φόρτιση του και την απόδοση των ηλεκτρικών οχημάτων.

Η αντίστροφη ψυχολογία είναι μια αποτελεσματική μέθοδος την οποία μπορείς να χρησιμοποιήσεις όταν θέλεις να κάνεις τους άλλους να πουν ή ακόμα καλύτερα να θέλουν αυτό που θέλεις εσύ χωρίς να καταλαβαίνουν ότι εσύ τους έκανες να το θέλουν! Ουσιαστικά η αντίστροφη ψυχολογία είναι να πεις το αντίθετο από αυτό που θέλεις και οι άλλοι να κάνουν ουσιαστικά αυτό που πραγματικά θέλεις να γίνει! Ακούγεται δελεαστικό, σωστά; Είναι όμως το E-Tron ικανό να σε πείσει;