H Mazda παρουσίασε τον περασμένο Νοέμβριο τη νέα γενιά του Mazda3, με τον Akira Marumoto, πρόεδρο και CEO της εταιρίας να είχε δηλώσει πως δεν θα προσφέρεται σε γρήγορη MPS έκδοση. Όπως είπε, το Mazda3 MPS δεν αποτελεί προτεραιότητα για την εταιρία του και έτσι δεν σχεδιάζουν ένα MPS μοντέλο.

Συμπλήρωσε πως στόχος της Mazda είναι να καθιερωθεί ως μια premium εταιρία που θα στέκεται απέναντι από τις αντίστοιχες ευρωπαϊκές. Γι’αυτό επικεντρώνεται στη βελτίωση της ποιότητας και της άνεσης των μοντέλων της.

Στο ίδιο μήκος κύματος ήταν και οι δηλώσεις του μηχανικού ανάπτυξης οχημάτων της Mazda, Dave Coleman, που τον περασμένο Φεβρουάριο έδωσε περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με αυτή την απόφαση της εταιρίας, λέγοντας ότι ο πρώτος και κυριότερος λόγος που δεν θα δούμε στον δρόμο μια MPS έκδοση του Mazda3 είναι το κόστος.

Παρόλα αυτά, χθεσινές πληροφορίες από την Αυστραλία κάνουν αναφορά ότι η ιαπωνική εταιρία βρίσκεται εν μέσω εξέλιξης της γρήγορης έκδοσης του μοντέλου, το οποίο αναμένεται να πάρει το πράσινο φως πριν το 2021. Πιο συγκεκριμένα κατά το λανσάρισμα του μοντέλου στην χώρα της Ωκεανίας ο τοπικός επικεφαλής της Mazda, Kota Beppu, δήλωσε ότι θα ήθελε μια “hyper” έκδοση του hatchback, τονίζοντας:

Μου αρέσουν πολύ τα αυτοκίνητα, οπότε θέλω και εγώ να οδηγήσω ένα Mazda3 υψηλής απόδοσης. Θα κάνω ότι καλύτερο μπορώ για να βγει αυτή η έκδοση.

Ο Beppu δήλωσε ότι υπάρχει έντονο ενδιαφέρον από τις περισσότερες ανεπτυγμένες χώρες, συμπεριλαμβανομένων των ΗΠΑ, της Ιαπωνίας και της Αυστραλίας για το Mazda3 MPS και υποστήριξε ότι παρότι το project δεν έχει επισήμως πάρει το πράσινο φως, οι εμπλεκόμενοι υποστηρίζουν ότι πρόκειται για μια τυπική διαδικασία.

Αν τελικά το Mazda3 MPS γίνει πραγματικότητα, κάτω από το καπό πιθανότατα θα βρεθεί ο 2,5-λιτρος turbo κινητήρας, με απόδοση μεγαλύτερη από 250 άλογα και κίνηση σε όλους τους τροχούς. Κλείνοντας, ο Beppu είπε ότι το Mazda3 υψηλής απόδοσης δεν θα βάζει φωτιά στην άσφαλτο, αλλά θα επικεντρώνεται στην απολαυστική καθημερινή χρήση.