Η Daimler, η μητρική εταιρία της Mercedes-Benz έχει ανακοινώσει από το περασμένο φθινόπωρο πως ο νυν CEO της, Dieter Zetsche θα αποχωρήσει από τη θέση του, μετά από την ετήσια γενική συνέλευση των μετόχων που θα πραγματοποιηθεί στις 22 Μαΐου του 2019, και την θέση του θα πάρει ο Σουηδός Ola Kallenius.

Ο Zetsche είχε πάρα πολύ καλές σχέσεις με τον Carlos Ghosn, και ένα από τα πράγματα που πιστώνεται στον πρώτο είναι η υπογραφή το 2009 της συνεργασίας των Γερμανών με τη Renault-Nissan σε διάφορα project, είτε από πλευράς μοντέλων (Mercedes X-Class/Nissan Navara, Mercedes GLA/Infiniti QX30, Smart ForFour/Renault Twingo), είτε από πλευράς κινητήρων και παραγωγής, καθώς Mercedes και Nissan μοιράζονται ένα μεγάλο εργοστάσιο στην πόλη Aguascalientes, στο Μεξικό.

Σύμφωνα με το γερμανικό μέσο Manager Magazin, φαίνεται ότι ο νέος διευθύνων σύμβουλος της Daimler είναι πρόθυμος να διακόψει τη συνεργασία της γερμανικής εταιρίας με την γαλλοϊαπωνική συμμαχία. Η ίδια πηγή υποστηρίζει επίσης ότι ο Kallenius επιδιώκει να εξοικονομήσει 6 δισεκατομμύρια ευρώ, εισάγοντας μέτρα αύξησης της απόδοσης έως το 2021. Για να το πετύχει αυτό θα προχωρήσει σε μείωση προσωπικού κατά 10.000, μειώνοντας παράλληλα και άλλα κόστη. Επιπλέον θέλει να εξοικονομήσει 2 δισ. ευρώ από το τμήμα φορτηγών της Daimler.

Η Daimler είδε τα λειτουργικά της κέρδη να παρουσιάζουν πτώση 22% κατά το τέταρτο τρίμηνο του 2018, ενώ αναγκάστηκε να πληρώσει περίπου 2 δισ. ευρώ για την επιδιόρθωση περίπου 30.000 αυτοκινήτων που κατασκευάστηκαν στο εργοστάσιό της στην πόλη Tuscaloosa της Αλαμπάμα των ΗΠΑ, μιας και αυτά διέθεταν ελαττωματικά ηλεκτρονικά συστήματα που για την επιδιόρθωση τους χρειάστηκαν εκτεταμένες επισκευές.