Ο 2,5-λίτρων PR25DD κινητήρας του νέου Altima ξεχωρίζει από τον ανταγωνισμό μιας και δεν διαθέτει τις παραδοσιακές επιστρώσεις στους κυλίνδρους του, αλλά έχει επιστρώσεις που συναντάμε στον κινητήρα του GT-R, μια τεχνολογία που η Nissan ονομάζει “Mirror Bore Coating“.

Η διαδικασία αυτή περιλαμβάνει τον ψεκασμό ενός λεπτού, ελαφρού επιχρίσματος τετηγμένου σιδήρου στο εσωτερικό των τοιχωμάτων των κυλίδρων. Στη συνέχεια, ένα εργαλείο διαμαντιού-καρβιδίου χρησιμοποιείται για να τελειοποιήσει και να γυαλίζει κάθε κύλινδρο σε βαθμό που μπορείς να καθρεφτίζεσαι.

Το πάχος της επικάλυψης σιδήρου είναι μόλις 0,2 χιλιοστά, αντί για τα 2 χιλιοστά των συμβατικών liners. Εκτός του ότι το εσωτερικό των κυλίνδρων είναι πολύ πιο λείο, μειώνοντας έτσι τις τριβές, αυτοί είναι πιο ελαφριοί κατά 2 κιλά, έχοντας και καλύτερη θερμική αγωγιμότητα, βελτιώνοντας έτσι την ζωή του κινητήρα.