Όπως ακριβώς είχε υποσχεθεί πέρσι το καλοκαίρι, η Aston Martin ετοιμάζεται να παρουσιάσει την χειροκίνητη έκδοση της ολοκαίνουριας Vantage, τα αποκαλυπτήρια της οποίας θα γίνουν την ερχόμενη εβδομάδα.

Η έκδοση θα ονομαστεί Vantage AMR, αρχικά του Aston Martin Racing και είναι ένα σήμα το οποίο έχει χρησιμοποιηθεί σε μια σειρά ειδικών εκδόσεων της βρετανικής εταιρίας τα τελευταία χρόνια, και χρησιμοποιείται σήμερα στην DB11 και την Rapide υποδηλώνοντας ότι είναι πιο επικεντρωμένες στην ευχαρίστηση του οδηγού.

Το βρετανικό sportscar εφοδιάζεται με τον 4,0-λιτρο twin-turbo V8 (M178) κινητήρα της Mercedes-AMG, ο οποίος είναι τοποθετημένος πίσω από τον εμπρός άξονα και σχεδόν στο κέντρο. Αυτός παράγει 510 άλογα στις 6.000 σ.α.λ. και 685 Nm ροπή μεταξύ 2.000 και 5.000 σ.α.λ., και συνδυάζεται αποκλειστικά -προς το παρόν- με ένα 8-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο της ZF.

Ακόμα δεν είναι γνωστό αν η χειροκίνητη Vantage θα χρησιμοποιεί ένα 6-τάχυτο κιβώτιο ή ένα 7-τάχυτο κιβώτιο, όπως η προηγούμενη γενιά της, αλλά αξίζει να σημειωθεί ότι ο εν λόγω κινητήρας της γερμανικής εταιρίας που βρίσκεται κάτω από το καπό της νέας Vantage δεν συνδυάζεται σε κανένα μοντέλο της εταιρίας με χειροκίνητο κιβώτιο. Αυτό σημαίνει ότι η Aston Martin θα πρέπει να βρει τρόπο να συνδυάσει τον κινητήρα με ένα κιβώτιο. Να θυμίσω, ότι και στην DB11, ο 5,2-λίτρων twin-turbo V12 (AE31) κινητήρας συνδυάζεται με ένα 8-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο της ZF, και όχι με το 9-τάχυτο AMG Speedshift MCT.