Όταν η Lamborghini παρουσίασε την Urus οι ιθύνοντες της ιταλικής εταιρίας είχαν δηλώσει ότι ο twin-turbo V8 με χωρητικότητα 4 λίτρων κινητήρας δεν είχε τοποθετηθεί σε κάποιο άλλο μοντέλο άλλης εταιρίας του Group, αλλά αυτό φαίνεται πως θα αλλάξει.

Σύμφωνα με τον Jonny Lieberman του αμερικάνικου Motor Trend, o οποίος επικαλείται πηγή μέσα από την Porsche, η γερμανική εταιρία ετοιμάζει μια GT έκδοση της νέας Cayenne Coupe η οποία θα κινείται από τον προαναφερθέντα V8 κινητήρα. Αυτό σημαίνει ότι το GT τμήμα της Porsche, που είναι υπεύθυνο για τις 911 GT3, 911R, 911 Speedster, 911 GT2 RS κλπ, θα κατασκευάσει και ένα SUV.

Τέλος, ο Lieberman προσθέτει ότι -σύμφωνα με τον επικεφαλής του GT τμήματος, Andy Preuninger, η Porsche Motorsports είναι υπεύθυνη για την κατασκευή του κινητήρα που διαθέτει η Lamborghini Urus κάτω από το καπό της. Άρα, λογικό να τον χρησιμοποιήσει και σε ένα δικό της μοντέλο.

Να θυμίσω, η απόδοση του φτάνει τα 650 άλογα στις 6.000 σ.α.λ., με τον κόφτη να “μπαίνει” στις 6.800 σ.α.λ.. Η μέγιστη ροπή ανέρχεται στα 850 Nm, διαθέσιμη από τις 2.250 μέχρι τις 4.500 σ.α.λ., με την ειδική ισχύ της Urus να είναι 162,7 άλογα ανά λίτρο και η αναλογία κιλών ανά ίππο στο 3,38, καθιστώντας την Urus το SUV με την καλύτερη αναλογία κιλών ανά ίππο.

Η Urus διαθέτει αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων οκτώ ταχυτήτων, με μετατροπέα ροπής. Το συμπαγές ηλεκτρο-υδραυλικά ελεγχόμενο πλανητικό κιβώτιο παρέχει πολύ κοντές σχέσεις μετάδοσης στις πρώτες σχέσεις, και μακρύτερες στις επόμενες. Έτσι, η Urus επιταχύνει από 0-100 χλμ/ώρα σε 3,6 δευτερόλεπτα, από τα 0-200 χλμ/ώρα σε 12,8 δευτερόλεπτα, με την τελική ταχύτητα να φτάνει τα 305 χλμ/ώρα.