Η J.D. Power and Associates εκτός από την έρευνα αξιοπιστίας US Vehicle Dependability Study, έκανε αντίστοιχη έρευνα και στην Αγγλία. Ας δούμε αναλυτικά τα αποτελέσματα της συγκεκριμένης έρευνας, που βρήκε την Peugeot στη κορυφή.

1Εταιρίες

Η Peugeot είχε 77 προβλήματα ανά 100 αυτοκίνητα, με την Skoda να ακολουθεί με 88 και την Hyudai με 90 προβλήματα ανά 100 αυτοκίνητα. Η Nissan βρέθηκε στην 4η θέση με 94 προβλήματα ανά 100 αυτοκίνητα και η Suzuki στην 5η με 94 προβλήματα ανά 100 αυτοκίνητα. Στη τελευταία θέση βρέθηκε η BMW με 181 προβλήματα ανά 100 αυτοκίνητα, ενώ μια θέση πιο πάνω η Fiat με 173 προβλήματα ανά 100 αυτοκίνητα. Η Audi βρέθηκε τρίτη από το τέλος με 167 προβλήματα, ενώ η Jaguar μια θέση πιο ψηλά με 159 προβλήματα. Από πάνω της βρέθηκαν η Land Rover με 142 προβλήματα ανά 100 αυτοκίνητα και η Mercedes-Benz με 136 προβλήματα ανά 100 αυτοκίνητα. Όπως βλέπεις, οι μη premium μάρκες είναι πιο αξιόπιστες από τις premium.

2

3Μοντέλα

Από πλευράς εταιριών. 3 μοντέλα του VW Group, περισσότερα από κάθε αυτοκινητοβιομηχανία, (Volkswagen up!, Skoda Octavia, Volkswagen Tiguan), ηγούνται στις κατηγορίες τους, ενώ υπάρχουν και δυο μοντέλα της Opel/Vauxhall (Insignia και Mokka X) βρέθηκαν στη κορυφή στις κατηγορίες τους.

4

5Λιγότερα προβλήματα φέτος

Ο μέσος όρος προβλημάτων ανά 100 αυτοκίνητα, φέτος είναι 119, 9 λιγότερα σε σχέση με τα 128 προβλήματα ανά 100 αυτοκίνητα της περσινής έρευνας. Τα προβλήματα εντοπίζονται στον κινητήρα και στη μετάδοση, στο εσωτερικό, στην οδηγική εμπειρία, στα συστήματα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας, στο σύστημα σύνδεσης Bluetooth, στα συστήματα φωνητικών εντολών, στα συστήματα κλιματισμού, στις μπαταρίες, στα καθίσματα, στα συστήματα ασφαλείας και υποβοήθησης οδηγού αλλά και στο εξωτερικό.

Η έρευνα έδειξε πως τα “πράσινα” αυτοκίνητα αντιμετωπίζουν περισσότερα προβλήματα σε τομείς όπως τα συστήματα μετάδοσης κίνησης, τα καθίσματα και τα συστήματα ψυχαγωγίας, σε σύγκριση με αυτοκίνητα με κινητήρες εσωτερικής καύσης. Ωστόσο οι ιδιοκτήτες των φιλικών προς το περιβάλλον οχημάτων είναι πιθανότερο να επαναγοράσουν ένα μοντέλο στο μέλλον από την μάρκα που έχουν επιλέξει.

Στην έρευνα συμμετείχαν 11.530 πρώτοι ιδιοκτήτες μοντέλων αυτοκινήτων από αυτοκινητοβιομηχανίες, που τα έχουν στη κατοχή τους από τον Νοέμβριο 2015 έως τον Ιανουάριο του 2018. Συνολικά στην έρευνα αξιολογούνται 177 πιθανά προβλήματα που χωρίζονται σε 8 κατηγορίες.