Ο Anton Piech, ο γιος του Ferdinand Piech, του πρώην προέδρου της VW, μαζί με τον Rea Stark Rajcic, ίδρυσαν την Piech Automotive AG και στην περασμένη έκθεση της Γενεύης η εταιρία παρουσίασε το πρώτο της αυτοκίνητο, το Mark Zero. Φαίνεται, όμως, ότι η Ελβετική start-up δεν θα μείνει μόνο στο ηλεκτρικό coupe, καθώς θέλει να το πλαισιώσει με ένα τετραθέσιο μοντέλο με όνομα GT-4 και με ένα πενταθέσιο SUV με όνομα GT-X.

Σύμφωνα με πληροφορίες από την Αγγλία, τα GT-4 και GT-X θα κινούνται από τρεις ηλεκτρικούς κινητήρες, έναν για τον εμπρός άξονα και δύο για τον πίσω, όπως ακριβώς και στο Mark Zero. Ο κάθε ένας έχει απόδοση 204 ίππων, κάτι που σημαίνει ότι συνολικά τα μοντέλα της Piech θα αποδίδουν 612 άλογα, με το GT-4 να χρειάζεται για τα 0-100 χλμ/ώρα 3,8 δευτερόλεπτα και το GT-X 4,7 δευτ., όταν το Mark Zero χρειάζεται 3,2 δευτ., έχοντας τελική ταχύτητα 250 χλμ/ώρα.

Η Piech χρησιμοποιεί μπαταρίες ιόντων-λιθίου της κινέζικης Desten, χωρητικότητας 70kWh, που -με χρήση ταχυφορτιστή- φορτίζουν κατά 80% μέσα σε μόλις 4 λεπτά και 40 δευτερόλεπτα. Σύμφωνα με την εταιρία, τα μοντέλα θα βασίζονται σε μια νέα αρθρωτή πλατφόρμα, με τις αερόψυκτες νέου τύπου μπαταρίες να είναι τοποθετημένες κατά μήκος του τούνελ μετάδοσης και του πίσω άξονα, προσφέροντας έτσι καλύτερη κατανομή βάρους και καλύτερα δυναμικά χαρακτηριστικά.

Το Mark Zero θα περάσει στην παραγωγή μέσα στα επόμενα τρία χρόνια και αναμένεται να ονομαστεί GT-2. Λίγο αργότερα θα ακολουθήσουν τα GT-4 και GT-X.