Η McLaren παραδέχεται πως “τα έκανε μαντάρα” στο φετινό Indy 500

Σχετικά άρθρα

Το αφεντικό της McLaren, ο Zak Brown, σε πρόσφατη συνέντευξή του παραδέχτηκε πως η ομάδα του έκανε μια σειρά λαθών που κόστισαν στον Alonso την ευκαιρία να συμμετάσχει στον φετινό αγώνα Indianapolis 500 και να προσπαθήσει να κατακτήσει την νίκη, αλλά και το Triple Crown που τόσο θέλει.

Ο Alonso απέτυχε να προκριθεί στον αγώνα, με τον Brown να δηλώνει πως η McLaren δεν είχε έτοιμο το τιμόνι του μονοθεσίου του Alonso κατά τις πρώτες δοκιμές. Όπως είπε, η McLaren αποφάσισε να κατασκευάσει η ίδια το τιμόνι, αλλά δεν κατάφερε να το ολοκληρώσει έγκαιρα και έτσι αναγκάστηκαν να δανειστούν ένα τιμόνι από την Carlin Motorsport.

Επίσης, η επιλογή της McLaren να βάψει τα μονοθέσια στο νέο πορτοκαλί χρώμα (Papaya Orange) αποδείχτηκε λάθος, μιας και το εφεδρικό μονοθέσιο δεν βάφτηκε έγκαιρα και έτσι μετά το ατύχημα του Alonso στις δοκιμές, η ομάδα έπρεπε να περιμένει 2 ημέρες χωρίς να κάνει δοκιμές, ώστε το εφεδρικό μονοθέσιο να έρθει στην πίστα.

Παράλληλα υπήρξαν πολλά ηλεκτρικά προβλήματα, ενώ ένα σκασμένο ελαστικό δεν κατάφερε να διαγνωστεί από τους αισθητήρες, επειδή η ομάδα είχε αγοράσει τους λάθους αισθητήρες.

Σε μια απέλπιδα προσπάθεια, η McLaren την περασμένη Κυριακή δανείστηκε το setup της ανάρτησης από μια άλλη ομάδα. Ωστόσο οι μηχανικοί της μετέτρεψαν λάθος τις ίντσες σε εκατοστά, κάτι που είχε ως αποτέλεσμα το μονοθέσιο του Alonso να είναι υπερβολικά κοντά στην άσφαλτο, ξύνοντας την, μη επιτρέποντάς του να πιάσει την μέγιστη τελική του ταχύτητα.

Τέλος ο Brown παραδέχτηκε πως ρύθμισαν το κιβώτιο με λανθασμένες σχέσεις μετάδοσης που του επέτρεπαν να έχει μέγιστη ταχύτητα τα 366,93 χλμ/ώρα, ενώ αν το ρύθμιζαν σωστά, τότε αυτό θα μπορούσε να πιάσει τα 368,54 χλμ/ώρα.

Επίσης είπε και για την δυνατότητα που είχε η McLaren να αγοράσει μια θέση για τον αγώνα από μια άλλη ομάδα, μετά το τέλος των κατατακτηρίων, αλλά κρίθηκε πως κάτι τέτοιο δεν θα ήταν σωστό.

Ο Brown υπόσχεται πως η McLaren θα επιστρέψει του χρόνου στο Indianapolis 500, με ή χωρίς τον Fernando Alonso πίσω από το τιμόνι, αλλά αυτή την φορά με τους “σωστούς ανθρώπους στις κατάλληλες θέσεις, προκειμένου να μην γίνουν τα φετινά λάθη“, όπως τόνισε.

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

H Subaru ανανεώνει το αγωνιστικό BRZ Cup Car Basic

Από το 2013 η Subaru διαθέτει στη γκάμα της αποκλειστικά στην αγορά της Ιαπωνίας μια έκδοση του BRZ έτοιμη για χρήση εντός πίστας, όταν...

H Hyundai παρουσιάζει το αγωνιστικό Ioniq 5 eN1 Cup

Τέσσερις μήνες μετά την προεπισκόπηση η Hyundai αποκάλυψε το Ioniq 5 eN1 Cup, με το μοναδικό αυτό ηλεκτρικό αγωνιστικό αυτοκίνητο να βασίζεται στο Ioniq...