Η ιαπωνική εταιρία έδωσε σήμερα λεπτομέρειες για την πλατφόρμα, τις μπαταρίες και τους χρόνους φόρτισης για το πολυαναμενόμενο συμπαγές ηλεκτρικό μοντέλο της, το Honda e. Το Honda e είναι σχεδιασμένο από λευκό χαρτί και είναι το Honda που θα κατασκευαστεί πάνω σε μια αποκλειστική πλατφόρμα για ηλεκτρικά αυτοκίνητα.
Το αυτοκίνητο διαθέτει μια υγρόψυκτη μπαταρία ιόντων λιθίου χωρητικότητας 35,5 kWh, η οποία μπορεί να φορτιστεί είτε με εναλλασσόμενο ρεύμα με βύσμα Type 2 είτε με συνεχές για γρήγορη φόρτιση με συνεχές ρεύμα και βύσμα CCS2. Η αυτονομία του ξεπερνά τα 200 χλμ., με τον ταχυφορτιστή να γεμίζει το 80% της μπαταρίας σε 30 λεπτά.
Για να προσφέρει μια ικανοποιητική οδηγική εμπειρία, η πλατφόρμα του Honda e έχει αναπτυχθεί με ιδιαίτερη έμφαση το αστικό περιβάλλον. Με την μπαταρία τοποθετημένη χαμηλά και ανάμεσα στο μεταξόνιο, κάτω από το δάπεδο του αυτοκινήτου, χαρίζει στο αυτοκίνητο κατανομή βάρους 50:50 και χαμηλό κέντρο βάρους για βέλτιστο χειρισμό και σταθερότητα. Η ισχύς από τον ηλεκτροκινητήρα στέλνεται στους πίσω τροχούς, και έτσι ο εμπρός άξονας έχει τη μοναδική “δουλειά” της διεύθυνσης του οχήματος.
Η πλατφόρμα προσφέρει συνδυασμό οδηγικής άνεσης και ευελιξίας, καθώς υπάρχει ανεξάρτητη ανάρτηση σε όλους τους τροχούς, που έχει σχεδιαστεί για να προσφέρει εξαιρετική ευστάθεια σε όλες τις συνθήκες, ομαλή οδήγηση και γρήγορο χειρισμό. Εξαρτήματα της ανάρτησης είναι από σφυρήλατο αλουμίνιο για τη μείωση του βάρους και αύξηση της αποδοτικότητας.
Κλείνοντας, η Honda έχει δεχτεί -σε λιγότερο από έναν μήνα- ήδη 31.900 παραγγελίες για το ηλεκτρικό της αυτοκίνητο, με τις 9.000 να έρχονται από την Αγγλία.Διάβασε ακόμα
Στον βασικό εξοπλισμό οι κάμερες αντί για εξωτερικούς καθρέφτες στο Honda e